וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:5? לאזטיץ' דורש יותר ולא נרתע מהסגל החסר

5.7.2024 / 15:10

שחקנים במכבי ת"א סיפרו שהמאמן רוצה לשפר את הנעת הכדור, לצד לחץ יותר אפקטיבי ותיאום מוצלח יותר בין שחקני הכנף והקשרים. על אף החיסרון של חמשת שחקני הצעירה והזרים שטרם צורפו, המאמן משדר שהוא מאמין בסגל. אין פריצת דרך בגזרת סיסוקו

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

מכבי תל אביב נכנסה ליומה החמישי במחנה האימונים בפולין וקרוב לוודאי שהשחקנים יזכו לביקור של הבעלים מיטש גולדהאר בקרוב. נציגו ג'ק אנגלידיס כבר הגיע והמנכ"ל בן מנספורד נמצא עם הקבוצה עוד מהטיסה מישראל, וגם גולדהאר אמור להצטרף כדי לשהות לצד מאמנו החדש ז'רקו לאזטיץ'.

הסרבי היה מרוצה מהמשחק שלשום (רביעי) מול רוך חוז'וב, אבל השחקנים מספרים שהוא מצא מספיק סיבות לעבוד עם עימם על דברים שצריך לשפר וזאת במשחק שכזכור הסתיים בניצחון 0:5. לאזטיץ' רוצה הנעת כדור מסודרת ברמה גבוהה יותר ושתתחיל מהבלמים ומהמגנים, לצד לחץ יותר אפקטיבי על היריבה עם עבודה יותר מתואמת של שחקני הכנף והקשרים.

המאמן לא משדר לרגע לשחקנים שהסגל שלו חסר, שיש לו חמישה שחקנים באולימפית או שיש לו כרגע רק זר אחד. הוא נותן לשחקנים להרגיש שמי שנמצא הוא הכי טוב ושבו הוא מאמין ולרגע אין הרגשה שעל הנייר חסרים לקבוצה עשרה שחקנים (חמישה באולימפית וחמישה זרים).

מכבי תל אביב מאוד בעניין עיסוף סיסוקו, קשר בורדו הצרפתית שמשתייך לנבחרת מאלי האולימפית, שתשחק באותו בית בפריז עם ישראל. בקבוצה הגישו הצעה לרכוש אותו ב-500 אלף יורו ורואים בו פוטנציאל לעתיד ומכירה בסכומים גבוהים בהרבה, אבל כרגע עוד אין פריצת דרך לצירופו.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
רוצה יותר. לאזטיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בעניין אחר, עמותת אוהדי מכבי תל אביב "אחים לסמל" ערכה היום (שישי) הפנינג חווייתי עבור ילדי העוטף וקו העימות בצפון, המפונים מביתם מאז ה-7 באוקטובר. הילדים השתתפו בטיול ג'יפים חווייתי, תחנות ספורט אתגרי ומתנפחים, פינות ישיבה ומתקנים, דוכני מזון, פופקורן וצמר גפן מתוק, וגם עמדת גלידה מפנקת. לבסוף, הדובדבן שבקצפת היה צלחת האליפות שהגיעה לביקור, והילדים הצטלמו איתה למזכרת.

המשתתפים באירוע - הילדים, ההורים והמתנדבים והמתנדבות - התרגשו מאוד ושיתפו בחוויות. יפית, מתנדבת בעמותה סיפרה: "זו השנה השלישית ברציפות שעמותת אחים לסמל מקדישה את יום שישי הראשון של החופש הגדול לקיום הפנינג חווייתי לילדים. בשנתיים שחלפו ההפנינג יועד לילדים שחווים קשיים חברתיים, ובימים אלו היה לנו ברור שעלינו להושיט יד לאחינו ואחיותינו מהעוטף ומיישובי הצפון. זה המעט שאנחנו יכולים לעשות עבורם, ואנחנו מחזיקים אצבעות ומתפללים שבשנה הבאה הם יוכלו לגור בבתים שלהם בשלום ובשלווה, וגם שהסרטים הצהובים שקשרנו היום לג'יפים ולעצים ביער - יסמנו רק את מכבי, כי כל 120 החטופים והחטופות יחזרו הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully