וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד אחרי שחצה את הכביש: "השקר יותר רועש מהאמת"

הקשר שעבר מהפועל פתח תקוה למכבי פתח תקוה תקף בפוסט הפרידה: "צריך לדעת להיפרד". המלאבסים פתחו את המחנה עם הפסד לצסק"א סופיה

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

עידן ורד נפרד מהפועל פתח תקוה, ובפוסט סיכום התקופה אחרי המעבר למכבי פתח תקוה תוקף את קבוצתו לשעבר.

"כשאתה מתחיל לשחק כדורגל, אתה לא לוקח בחשבון את המעברים והאמוציות מסביב. יש דברים נלווים בלהיות כדורגלן מקצוען. אתה רק רוצה לעשות את הדבר שאתה הכי אוהב - לשחק כדורגל וכמה שיותר", כתב ורד. "לשמחתי עברתי בין מועדונים גדוליים בהם התחברתי תמיד לחדר ההלבשה, לקהל ולאנשים במועדון. כך היה בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הכוכב האדום בלגרד, הפועל תל אביב וכשהגיעה ההצעה מהפועל פתח תקוה, למרות שהייתה בליגה השנייה נעניתי לאתגר וגיליתי מקום מיוחד עם אנשים מדהימים.

"שמח שהייתי חלק מהחזרה לליגת העל ובהחלט מבואס על הירידה לליגה השנייה. לעיתים הדברים אינם מסתדרים עד הסוף, אבל צריך לדעת להיפרד. השקר יותר רועש מהאמת, זה תמיד ככה. אנחנו לא יכולים ולא מסוגלים לשלוט בהכל.

אני מגיע לאתגר חדש ומרענן, למועדון שרוצה שאני אשחק בשורותיו ואתן את הערך המוסף שלי. כולי נרגש להיות חלק ולתת את הכל כמו תמיד".

עידן ורד שחקן הפועל פתח תקוה. לירון מולדובן
עזיבה סוערת. עידן ורד/לירון מולדובן

מכבי פתח תקוה, שנמצאת במחנה אימון בפראבץ שבבולגריה, הפסידה היום (שישי) 2:1 לצסק"א סופיה המקומית, במשחק האימון הראשון שקיימה במחנה. אמיר אלטורי שנכנס כמחליף במחצית השנייה כבש את השער המצמק לזכות המלאבסים, אחרי שהבולגרים הוליכו 0:2.

עבור המאמן דן רומן היה זה עוד ניסוי כלים לקראת משחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב בעוד שבוע וחצי, וכמובן לקראת צמד המשחקים בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית נגד בראגה הפורטוגלית, שייערכו בסוף חודש יולי. מהמחנה נעדרים שחקני הנבחרת הצעירה ניב יהושוע ועידן טוקלומטי, כאשר שחקן הרכש אור רויזמן הספיק להגיע לבולגריה ונכלל בסגל למשחק.

בפתח תקוה ממתינים להתפתחויות בנוגע לעסקת רכישתו של הקשר מאור לוי, כאשר בשלב זה אין התקדמות במגעים עם מכבי חיפה. בצוות המקצועי ממשיכים בחיפושים אחר שני זרים נוספים לקישור ולהתקפה.

מרקו וולף שוער מכבי פתח תקוה. מאור אלקסלסי
ההכנות נמשכות. וולף/מאור אלקסלסי

ההרכב הפותח היום: מרקו וולף, אלון אזוגי, אנדראס קארו, פלאמן גלאבוב, מוחמד הינדי, ירדן כהן, תמיר גלזר, יונתן טפר, לירן חזן, אריאל לוגסי, לוקה שטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully