וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרגע הכל תקוע: הפלונטר של מאור לוי - וההשלכות

מכבי חיפה סירבה להצעת מכבי פתח תקוה, קשיים קיימים גם בעסקת איתן אזולאי ועל כן הקשר המצטיין שהיה רוצה להמשיך במלאבסים תקוע בין לבין, ומתאמן לבדו בחיפה. שילובו של טוקלומטי בטרייד עתידי עשוי להוות פיתרון? רענן ברנובסקי עושה סדר

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

בזמן שכל קבוצות ליגת העל חידשו את האימונים שלהן ופתחו בהכנות, מאור לוי, ממצטייני השנה שעברה, עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הקרובה. הקשר שכרטיסו שייך למכבי חיפה היה מהשחקנים הבולטים של מחזיקת הגביע מכבי פתח תקוה, אך בשלב זה, לאחר שטרם הושגו הסכמות בנוגע לעתידו, הוא לא המריא עם הירוקים למחנה בספרד ונשאר לאימונים אישיים בכפר גלים, יחד עם סוף פודגוראנו וליאם חרמש, שגם עתידם אינו ברור בשלב זה.

מכבי חיפה כבר קיבלה החלטה עקרונית שלוי לא ייכלל בסגל שלה העונה, כך שבשלב זה עומדות בפניו שתי אופציות עיקריות. האחת היא להמשיך עונה נוספת במכבי פתח תקוה כפי שהוא היה מעדיף על פי סביבתו הקרובה, והשנייה - לעבור למכבי נתניה במסגרת עסקת איתן אזולאי. בשלב זה שתי האפשרויות תקועות, כל אחת מסיבותיה היא, ומי שסובל מהמצב הוא לוי עצמו, שלא פותח את ההכנות לעונה במסגרת קבוצתית מסודרת.

מכבי פתח תקוה הציעה השבוע באופן רשמי למכבי חיפה הצעה כספית של מיליון שקל בעבור רכישת 50 אחוז מכרטיסו של הקשר, כאשר על פי אותו מתווה, במקרה של מכירה עתידית לחו"ל, יחלקו יעקב שחר ואבי לוזון שווה בשווה בכספי המכירה. הירוקים דחו את ההצעה הזו, אולם נדמה שמבחינת מכבי פתח תקוה לא נאמרה המילה האחרונה והמלאבסים עשויים לשדרג את הצעתם כדי להשאיר את הקשר המצטיין בשורותיהם לפחות לעונה נוספת. קלף מיקוח נוסף שנמצא בידיו של אבי לוזון הוא חלוץ הנבחרת הצעירה עידן טוקלומטי, בו התעניינה מכבי חיפה יותר מפעם אחת. על כן, גם האופציה של העברתו של מאור לוי לפתח תקוה בטרייד עתידי במסגרתו יעשה טוקלומטי את הדרך ההפוכה לכפר גלים בנוסף לסכום כסף עלתה גם היא על הפרק, אולם עד כה לא קרמה עור וגידים.

שחקן מכבי פתח תקוה, מאור לוי. קובי אליהו
מאור לוי/קובי אליהו

גם עסקת העברתו של איתן אזולאי ממכבי נתניה למכבי חיפה בטרייד שכולל שחקנים וסכום כסף תקועה בשלב זה וגם אליה מאור לוי קשור בצורה ישירה. בעלי מכבי נתניה אייל סגל הציב תנאי ברור לקיום הטרייד והוא העברתו של לוי לשורות היהלומים, בנוסף לסכום הכסף עליו יסגרו שני הצדדים. נתניה רצתה לקבל גם את סוף פודגוראנו במסגרת העסקה, אולם סירובו של שחקן הכנף גבה הקומה להיכלל בטרייד הזה, בנוסף לעובדה שנתניה עדיין לא סיכמה את התנאים עם מאור לוי עצמו, תוקעת את המהלך כולו, כך שגם המעבר של אזולאי לחיפה נמצא כעת בספק.

בזמן שמכבי חיפה ומכבי פתח תקוה נמצאות במחנה אימונים באירופה וגם מכבי נתניה תצא בעוד ארבעה ימים למחנה משלה, מאור לוי מתאמן כאמור באימונים אישיים במסגרת הירוקים, עם המאמן גל וקנין בכפר גלים. נכון להיום אין באופק פתרון לתסבוכת בה מצוי השחקן, כאשר בסביבתו לא פוסלים בסופו של דבר גם מעבר לחו"ל, אם וכאשר תגיע הצעה מתאימה.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
איתן אזולאי שחקן מכבי נתניה חוגג שער. ברני ארדוב
מכבי חיפה לא מוכנה לוותר עליו בלי לקבל את מרו לוי בתמורה. אזולאי/ברני ארדוב

לוי הפך בעונה שעברה לשחקן הרכב קבוע ומוביל במכבי פתח תקוה וכדי שהקריירה שלו תמשיך בקו עלייה, הוא חייב להמשיך לשחק ולהיות דומיננטי בכל קבוצה שבה ישחק בסופו של דבר. נכון להיום נראה שלא מעט אופציות טובות פתוחות עבורו ומעניין יהיה לראות האם הוא זה שיבחר היכן לשחק, או שבשל הנסיבות הסבוכות מישהו יקבל את ההחלטה עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully