וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי פריצקי חתם באליצור נתניה, גם דורון ודולינסקי יחתמו

עודכן לאחרונה: 5.7.2024 / 11:00

הגארד (22, 1.94) שכיכב במשך שנתיים בלאומית במדי נתניה לפני שעבר לבאר שבע, חוזר לקבוצה מהשרון. גם הכוכבים הצעירים ששיחקו בעונה שעברה בשומרון ונתניה אמורים להיות חלק מהסגל

שחקן אליצור נתניה רועי פריצקי. האתר הרשמי של אליצור נתניה, אתר רשמי
חוזר לנתניה. פריצקי/אתר רשמי, האתר הרשמי של אליצור נתניה

העולה החדשה לליגת העל אליצור נתניה הודיעה היום (שישי) על החתמתו של הגארד רועי פריצקי ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל באר שבע ולפני כן שיחק בשורות הקבוצה מהשרון.

"נרגש לחזור לבריגה נתניה המקום בו התחלתי את קריירת הבוגרים, בטוח שמהר מאוד נמלא את הארנה החדשה עד אפס מקום וניתן הצגה כמו שרק בנתניה יודעים", סיפר פריצקי בהודעה הרשמית של המועדון על חזרתו.

פריצקי (22, 1.94) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא אך קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה אליצור נתניה. כבר בעונתו הראשונה בנתניה בלאומית הפך לשחקן מוביל וקלע את הסל שהיה אמור להעלות את הקבוצה לליגת העל, אך הקבוצה לא יכלה לממש את העלייה. אחרי עונה נוספת, בה נבחר לחמישיית העונה בליגה, עבר להפועל באר שבע ובעונה הראשונה נבחר לתגלית העונה בליגת העל, והגיע לסגל נבחרת ישראל. העונה סבל ממספר פציעות שהאטו מעט את ההתקדמות שלו.

בקבוצה של עידן אבשלום ורובן נייברגר חתומים גם הסנטר אריק רומרו והקפטן אריאל אייזיק. מי שעוד אמורים לחתום בקבוצה בקרוב הם איליי דולינסקי שימשיך לעונה נוספת בהשאלה מהפועל תל אביב והגארד הצעיר שחר דורון ששיחק אשתקד באליצור שומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully