וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העם הפורטוגלי בעד רונאלדו, הפרשנים קוראים לספסולו

54 אחוז חושבים שהכוכב צריך לפתוח גם מול צרפת (22:00, ספורט1), בתקשורת חושבים אחרת: "ההחמצות משפיעות עליו נפשית"

תקציר שמינית גמר יורו 2024: פורטוגל - סלובניה 0:3 בפנדלים/ספורט1

אחרי שלב בתים מתסכל ומשחק שמינית גמר מתסכל עוד יותר, כריסטיאנו רונאלדו יעלה הערב (שישי, 22:00, ספורט1) לכר הדשא בפרנקפורט במטרה למצוא סוף סוף את הרשת - וכמובן שגם לנצח את צרפת בדרך לחצי גמר היורו.

הכוכב בן ה-39 פרץ בבכי במהלך שמינית הגמר הדרמטית מול סלובניה, אך למרות היכולת המאכזבת ושלל ההחמצות, סקר שבוצע לאחרונה בפורטוגל חשף כי 54 מהמשיבים רוצים לראות אותו שומר על מקומו בהרכב. מיותר לציין שחלק מהפרשנים במדינה חושבים אחרת.

"רוברט מרטינס צריך להפסיק להתנהג כמו דיפלומט", אמר הפרשן תומאס דה לה קוניה. "רונאלדו פתח בחלק המשחקים, כולם כל הזמן מחפשים אותו ליד השער אבל הוא לא אותו הדבר מבחינה פיזית. ואם הוא לא יכול לחולל שינוי, זה משפיע עליו גם נפשית. זה התפקיד של המאמן, לתת לשחקנים אחרים לשחק. באיזה עוד מקום נראה שמישהו בן 39 משחק ארבעה משחקים תוך חודשיים, בתחרות כזו ביולי? או 120 דקות בשמינית הגמר? בשום מקום אחר".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
הכל ישתנה הערב? רונאלדו/GettyImages

הפרשן לואיס קריטובאו הסכים: "לפני 6-7 שנים כריסטיאנו היה מסיים את המשחק מול סלובניה עם שלושער, בקלות, אבל אין לו את היכולות הפיזיות שהיו לו, וזה גורם לו לרגעי תסכול. זו הפעם הראשונה שהוא מגיע לטורניר גדול מליגה חלשה".

אבל יש גם פרשנים שמצדדים בכוכב הוותיק, בפרט לאחר הבכי בשמינית הגמר. "הוא כל כך אנושי", אמר הנריק רפוסו. "לאורך כל הקריירה שלו הוא בכה מאושר או מתסכול ולא חשש להראות זאת. זה הופך אותו לכוכב כמעט חסר תקדים במובן הזה". ברנרדו ריביירו הוסיף: "אני לא יודע מה גרם לו לבכות, אבל כל הסיבות הגיוניות. לטוב או לרע, הוא מוכיח פעם אחר פעם שהוא פשוט חיה תחרותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully