וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינגהאם הושעה אך ישחק מול שוויץ, שינויים באנגליה?

עודכן לאחרונה: 6.7.2024 / 16:23

הכוכב נענש על התנועה מול סלובקיה אך העונש לא מיידי. סאות'גייט צפוי לעבור לשלושה בלמים, אך טרם החליט על מערך והרכב. שואו עשוי לשוב, טוני יפתח לצד קיין בחוד? וידמר צפוי לחזור ל-11 של יאקין (ש', 19:00, ספורט1)

תקציר שמינית גמר יורו 2024: אנגליה - סלובקיה 1:2 (לאחר הארכה)/ספורט1

אנגליה

על רקע הביקורות הגדולות והיכולת החלשה בשלב הבתים ובשמינית הגמר מול סלובקיה, גארת' סאות'גייט מתכנן שינויים ברבע הגמר מול שוויץ (שבת, 19:00, ספורט1). בממלכה טוענים שהמאמן צפוי לפתוח עם שלושה בלמים (ג'ון סטונס, אזרי קונסה וקייל ווקר) - לראשונה מאז גמר יורו 2020 מול איטליה - אך עדיין נותרו כמה עמדות פתוחות שנמצאות בסימן שאלה.

סאות'גייט טרם החליט מי יוצבו בכנפיים, כשטרנט אלכסנדר ארנולד וקירן טריפייר מתחרים על כנף ימין, בעוד בוקאיו סאקה, לוק שואו (שלא שיחק משחק רשמי כבר חמישה חודשים) ואפילו אברצ'י אזה מועמדים לקבל את החולצה באגף שמאל. לפי "סקיי", גם המערך עצמו בסימן שאלה - המאמן שוקל 3:4:3, 3:5:2 ו-3:4:2:1, עם ג'וד בלינגהאם ופיל פודן כמספרי 10 מאחורי הארי קיין. אם יחליט על 3:5:2, צפוי סאות'גייט להקפיץ ל-11 את אייבן טוני לצד כוכב באיירן מינכן. עדיין לא ברור מי יפתח לצד דקלן רייס במרכז המגרש.

ואם בבלינגהאם עסקינן, הרי שהכוכב הגדול הושעה היום ממשחק אחד ונקנס ב-30 אלף יורו על התנועה המגונה אל עבר הספסל של סלובקיה בשמינית הגמר. עם זאת, ההשעיה היא לא מיידית, וצריכה להיות מופעלת במהלך השנה הקרובה. המשמעות: בלינגהאם ישחק כרגיל מול שוויץ.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

גארת' סאות'גייט מאמן נבחרת אנגליה. רויטרס
הלחץ רק הולך וגובר. סאות'גייט/רויטרס

שוויץ

אחרי הניצחון הענק על אלופת אירופה היוצאת, אחת הסינדרלות של יורו 2024 תנסה להדיח גם את הסגנית המכהנת. בהתחשב ביכולת שהציגה בשלב הבתים ובשמינית הגמר - וביכולת שהציגה אנגליה עד כה - לא יהיה מופרך לקבוע ששוויץ מגיעה למשחק הזה כשווה מול שווה. מוראט יאקין נהנה מסגל מלא וצפוי להשיב ל-11 את סילבן וידמר שריצה עונש הרחקה על חשבון פביאן רידר.

"זה לא צפוי שהגענו לרבע הגמר בפעם השנייה ברציפות, אבל יש לנו שאיפות גבוהות", אמר יאקין. "מצפה לנו משחק שונה מאוד מאשר זה שהיה מול איטליה. עמדנו שווים מול שווים וניצחנו את איטליה, אז למה שלא יהיה לנו מה שצריך כדי לנצח את אנגליה? אנחנו בכושר טוב ומוכנים לתת פייט. עד כה סיפקנו הופעות נהדרות ואנחנו ניצחון מחצי הגמר.

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת שוויץ חוגגים מול הקהל. רויטרס
השוויצרים יחוללו הפתעה נוספת?/רויטרס

טריוויה

  • זה המפגש הרביעי בין הנבחרות בטורניר גדול, והשלישי ביורו. אנגליה ניצחה 0:2 במונדיאל 1954 ו-0:3 ביורו 2004, לצד 1:1 ביורו 1996.
  • למעשה, האנגלים הפסידו משחק אחד בלבד ב-24 המפגשים האחרונים מול השוויצרים בכל המסגרות (17 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו).
  • מאז הפסד 2:1 במוקדמות המונדיאל ב-1981, אנגליה סופרת 13 משחקים רצופים ללא הפסדים מול שוויץ.
  • אנגליה הגיעה לרבע הגמר בכל ארבעת הטורנירים הגדולים לראשונה בתולדותיה - ובכל הפעמים זה קרה גארת' סאות'גייט.
  • שוויץ מצידה הגיעה לרבע הגמר של טורניר גדול בפעם החמישית בתולדותיה, והשנייה ברציפות ביורו. היא מעולם לא הגיעה לשלב חצי הגמר של טורניר גדול (אף נבחרת מלבדה לא הגיעה ארבע פעמים לרבע הגמר של טורניר גדול ובכל הפעמים הפסידה בו).
  • מנגד, השוויצרים נמצאים במומנטום מצוין והפסידו פעם אחת בלבד ב-14 משחקיהם האחרונים באליפויות אירופה (חמישה ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו. שתיים מתוצאות התיקו הללו הובילו בסופו של דבר להפסדים בפנדלים).

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
אצטדיון: מרקור-שפיל ארנה (דיסלדורף)
קהל: 46907

המנצחת תפגוש את המנצחת בין הולנד וטורקיה בחצי הגמר שייערך בדורטמונד ב-10 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully