וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבו הציל את מסי: "הוא חיה, מה שהוא עושה זה משוגע"

כוכב נבחרת ארגנטינה החמיץ פאננקה מהנקודה הלבנה ("פסיכולוגית קצת חששתי"), אך השוער כיפר על כך עם שתי הצלות טיפוסיות ושיפר את המאזן הנדיר שלו: "לא הייתי מוכן ללכת הביתה". סקאלוני: "לא נהניתי מזה". מאמן אקוודור פוטר

ארגנטינה ברבע גמר הקופה לאחר דרמה/ספורט1

לדרמה כזו נבחרת ארגנטינה לא פיללה. אלופת העולם נזקקה לדו-קרב פנדלים הלילה (בין חמישי לשישי), כדי לנצח בסופו של דבר 2:4 (אחרי 1:1 ב-90 דקות) את אקוודור ולהשיג את הכרטיס לחצי הגמר. ליאונל מסי בעט ראשון בדו-קרב - פאננקה שנשקה למשקוף ויצאה החוצה. למזלו, אמיליאנו מרטינס שוב היה שם כדי להציל אותו, כשהדף שני פנדלים של היריבה.

דיבו מרטינס כאמור שוב היה הגיבור הגדול. 24 פנדלים נבעטו לעברו בנבחרת - ורק 12 נכנסו (תשע הציל, שלוש בעיטות נוספות פגעו בקורה או במשקוף). כמו כן, הוא ניצח בכל ארבעת קרבות הפנדלים האחרונים בהם השתתפה נבחרתו. "דיבו תמיד שם, ברגעים הללו הוא יוצא גדול", אמר מסי על חברו. "בפנדלים היתה לנו הרבה אמונה, גם לפני המשחק הוא אמר לנו להיות רגועים אם נלך לדו-קרב. הוא תמיד מאמין. יש לנו יתרון בדו-קרב פנדלים בזכותו".

רודריגו דה פול הוסיף: "דיבו הוא חיה. מה שהוא עושה זה משוגע. הוא כל כך אוהב ללבוש את חולצת הנבחרת ותמיד נותן לנו הרבה שקט. אנחנו מנסים להחזיר לו במגרש, כי הוא תמיד שם בשבילנו".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

"אמרתי לחברים שלי שאני לא מוכן ללכת הביתה", אמר השוער. "אני מרגיש כל כך מחובר לחבר'ה האלה, כך שאלה רגעים מיוחדים. זה מגיע למדינה שלנו".

על הפנדל שלו עצמו והיכולת שהציג אמר מסי: "אני כועס כי לא הצלחתי לכבוש. לא הרגשתי כאבים בגוף, אבל פסיכולוגית חששתי. בסופו של דבר הרגשתי מספיק טוב כדי לשחק. ידענו שזה המשחק שמחכה לנו, משחק קשה ואינטנסיבי. אקוודור נבחרת טובה, היה ברור לנו שנצטרך לעבוד קשה כדי להגיע לחצי הגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני נבחרת ארגנטינה עם ליאונל מסי. רויטרס
הפציעה לגמרי מאחוריו? מסי/רויטרס

המאמן ליונל סקאלוני סיכם ואמר: "בדו-קרב פנדלים כולם מאמינים בשוער שלנו. אפילו אחרי ההחמצה של לאו, ידעתי שמשהו טוב הולך לקרות. לא נהניתי מהניצחון הזה, אבל זה הכדורגל".

מנגד, זמן קצר לאחר המשחק התבשר מאמן אקוודור פליקס סאנצ'ס כי סיים את דרכו בנבחרת - אף שהיה משוכנע שיאמן גם במסגרת מוקדמות המונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully