וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: סשה וזנקוב יעזוב את ה-NBA לטובת אולימפיאקוס

דיווח: הבולגרי, ה-MVP של עונת 2022/23 ביורוליג, לא היה מרוצה מהטרייד ששלח אותו מסקרמנטו לטורונטו ויחתום אצל האקסית לארבע שנים עבור 3.5 מיליון יורו לעונה

לפני שבוע בדיוק פורסם על כך שהכוכב הבולגרי סשה וזנקוב נשלח בטרייד מסקרמנטו לטורונטו, אבל הערב (חמישי), על פי התקשורת היוונית, התמונה התבהרה לחלוטין: וזנקוב יעזוב את ה-NBA אחרי עונה אחת בלבד וישוב לאולימפיאקוס, בשורותיה כיכב ואחרי עונת השיא שלו בקבוצה יצא לליגה הטובה בעולם.

וזנקוב, שבחודש הבא יחגוג את יום הולדתו ה-29, לפי "SDNA" היה בדילמה במשך תקופה ארוכה אם להישאר ב-NBA או לשוב לאולימפיאקוס, אלא שלפי דיווח, הטרייד מסקרמנטו לטורונטו שתתיר את חוזהו, גרם לו להחליט סופית שברצונו לשוב ליורוליג, בהבנה שהוא רוצה לשחק בקבוצה תחרותית ולזכות לקרדיט משמעותי.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

סשה וזנקוב, שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
חוזר לאדום של פיראוס. וזנקוב/רויטרס

בנוסף, כמובן, חוזה העתק ביחס לכדורסל האירופי שקיבל מהאדומים מפיראוס סייע לו להחליט לחזור: הוא יחתום לארבע השנים הבאות תמורת 3.5 מיליון יורו לעונה, כשבחוזה גם אופציה לעונה חמישית, כך שהוא יוכל להשתכר בסך הכל 17.5 מיליון יורו לאורך התקופה. בטורונטו, אגב, היה מרוויח 2.9 מיליון יורו לעונה. עוד דווח כי גם פנאתינייקוס בחנה את האפשרות לצרפו, אולם המו"מ לא הבשיל כלל ונעצר בשלב מוקדם.

בעונתו האחרונה ביורוליג ב-2022/23, וזנקוב נבחר ל-MVP של המפעל בזכות ממוצעים של 17.2 נקודות ו-6.7 ריבאונדים. לצערו, אולימפיאקוס הפסידה לריאל מדריד בגמר הפיינל פור בתוצאה 79:78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully