וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת הנשיא מיכל הרצוג ביקרה באליפות ישראל בטניס שולחן

רעיית נשיא המדינה ביקרה הבוקר באליפות ישראל בטניס שולחן ע"ש בן זוסמן ז"ל בהיכל הפיס ארנה בירושלים. רעיית הנשיא סיירה בהיכל הפיס וחלפה על מתחם ההנצחה לנופלים והחטופים, פגשה את דור העתיד של שחקני טניס השולחן הישראליים ומשפחתו של זוסמן ז"ל

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג מבקרת באליפות ישראל בטניס שולחן על שם בן זוסמן ז"ל. שאולי לנדנר,
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג מבקרת באליפות ישראל בטניס שולחן על שם בן זוסמן ז"ל/שאולי לנדנר

אליפות ישראל בטניס שולחן ה-69 נערכת בימים אלה בהיכל הפיס ארנה בירושלים והבוקר ביקרה באליפות רעיית נשיא המדינה, הגב' מיכל הרצוג יחד עם יו"ר איגוד טניס השולחן לירון כרמל ונפגשה עם צבי ושרית זוסמן, הוריו של רס"ל בן זוסמן ז"ל לוחם הנדסה קרבית, שחקן מקצועי בענף הטניס שולחן שנפל בלחימה בעזה

האליפות תימשך עד שישי 5.7.24 בה ייערכו משחקי החצי גמר וגמר. איגוד טניס השולחן בישראל יזם את האליפות בשיתוף עם משרד התרבות והספורט, טוטו WINNER, עיריית ירושלים וחברת אריאל, הרל"י (הרשות לפיתוח ירושלים), הקרן לירושלים וקבוצת קומטק האמונה על הפקת האליפות.

האליפות נקראת על שמו של רס"ל בן זוסמן ז"ל כחלק משיתוף פעולה עם משפחת זוסמן ומתוך רצון להוקיר ולהנציח את יקירם שנפל במלחמת חרבות ברזל. בן זוסמן לוחם מילואים בחיל ההנדסה. למעשה, בן לא זומן למילואים, הוא פשוט התייצב בצהריים ב-7 באוקטובר והתעקש לחבור לצוות שלו במשימת ההגנה על ארצו האהובה ולא היה שום סיכוי שמישהו יעצור אותו. ב-3 בדצמבר 2023, תוך כדי חתירה למגע ומוכוון משימה ומטרה, בן נהרג בהיתקלות עם מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה. בן 22 במותו. בנוסף, בטורניר השנה ייערך טקס מיוחד ופינת הנצחה לזכרם של שחקני טניס שולחן נוספים שנפלו במלחמת חרבות ברזל - רס"ן רועי מלדסי וסמל שי מיכאלי ז"ל.

רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג מבקרת באליפות ישראל בטניס שולחן על שם בן זוסמן ז"ל. שאולי לנדנר,
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג מבקרת באליפות ישראל בטניס שולחן על שם בן זוסמן ז"ל/שאולי לנדנר

רעיית נשיא המדינה הגב' מיכל הרצוג: "שמחתי להשתתף הבוקר בפתיחת אירועי הגמר של אליפות ישראל בטניס שולחן שמתקיימת לראשונה בירושלים, ומוקדשת לזכרו של רס"ל (מיל') בן זוסמן ז"ל, בכאב רב אך גם בגאווה גדולה. התרגשתי לבקר בתחרות יחד עם צבי ושרית זוסמן, הוריו היקרים של בן.

האליפות המרשימה והחשובה הזאת היא דוגמה מעוררת השראה לבחירה בחיים ולרוח ההתחדשות הישראלית; ואני בטוחה שבן שמח וגאה לראות אותה מלמעלה. בהצלחה למשתתפות ולמשתתפים!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully