וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי צפוי לפתוח, "מסי האקוודורי" ינסה להדהים

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 15:10

שלב רבע גמר הקופה אמריקה יוצא לדרך עם משחק לוהט ביוסטון: הפרעוש התאמן וכשיר ל-11, קנדרי פאס בן ה-17 שהפך לאחד מלהיטי הטורניר חולם על סנסציה, סקאלוני לא מבין את הטענות שהשיפוט מוטה לטובתם (בין חמישי לשישי, 4:00, ספורט1)

תקציר ה-0:2 של ארגנטינה על פרו בקופה אמריקה (צמד ללאוטרו מרטינס)/ספורט1

אחרי שלב בתים פנטסטי, ארגנטינה מתכוננת לדבר האמיתי. הלילה (בין חמישי לשישי, 4:00, ספורט1) היא תוציא לדרך את משחקי רבע הגמר עם מפגש לוהט עם אקוודור ביוסטון, בו היא צפויה לקבל בחזרה את ליאו מסי. הפרעוש נפצע במשחק מול צ'ילה וגם בלעדיו השיגו האלביסלסטה ניצחון במחזור הנעילה של שלב הבתים, אותו סיימה עם שלושה ניצחונות וללא שערי חובה.

מסי ערך אימון מלא אמש ועל פי הדיווחים בארגנטינה, הבהיר לליונל סקאלוני שהוא מסוגל לפתוח ב-11. מי שעשוי לאבד את מקומו בהרכב הוא אנחל די מריה, כשגם חוליאן אלברס אמור להמתין על הספסל על רקע הכושר הנפלא של לאוטרו מרטינס, שכבש ארבעה שערים עד כה.

ליאונל מסי באימון נבחרת ארגנטינה. CHARLY TRIBALLEAU/AFP, GettyImages
בארגנטינה הודפים את הטענות. מסי מוכן לרבע הגמר/GettyImages, CHARLY TRIBALLEAU/AFP

מנגד, אקוודור שסיימה את בית ב' במקום השני, חולמת על ניצחון ראשון על האלביסלטה מאז 2015. הישג השיא של לה טרי בטורניר היבשתי הוא ההמקום הרביעי אליו התברגו אי שם בשנת 1993, אבל הם מעזים לפנטז בעיקר בזכות שחקן אחד: קנדרי פאס בן ה-15, ילד הפלא של הכדורגל האקוודורי ומי שכבר מושווה לליאו מסי, כמובן. פאס הפך לאחד מלהיטי הטורניר, ומציג בו יכולת מצוינת - דבר שאי אפשר לומר על חברו לנבחרת אנר ולנסיה, ממנו האקוודורים מצפים להרבה יותר.

בינתיים עוסקים בדרום אמריקה בשיפוט, וגם סקאלוני נשאל על כך במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. בעיתונים טענו שארגנטינה נהנית מסיוע מהשופטים, בניגוד לברזיל למשל לה לא נשרק פנדל אחרי עבירה ברורה על ויניסיוס ברחה - על ידי שופט ארגנטינאי.

"בימינו כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. אני נזהר בלשוני, אבל זוכר היטב שאמרו את אותם דברים בדיוק גם במונדיאל בקטאר", אמר סקאלוני. "כשאתה מנצח, לאנשים יש נטייה לומר שקיבלת יחס מועדף. לאנשים לא נותרה ברירה אלא להתלונן. אני לא מאמין שאנחנו מקבלים יחס מיוחד. יש טעויות שיפוט לפעמים, לכולם. אף אחד לא מעדיף אותנו, זה פשוט שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully