וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר תקף: "איטליה מגעילה. אין לנו ביצים"

בארץ המגף ממשיכים לקטול בעקבות ההדחה מהיורו: "אין אופי, אין איכות, כלום. 'חצאי שחקנים', אמרתי למאמן שהנבחרת תפוח אדמה לוהט"

תקציר: שוויץ - איטליה 0:2/ספורט1

באיטליה עדיין לא נרגעו מהדחתה של הנבחרת בשמינית גמר היורו. שחקני העבר של האזורי ממשיכים להביע ביקורת ואתמול (רביעי) הגיע תורו של אנטוניו קסאנו, שהשמיע דברים חריפים ברשת החברתית. "אנחנו מגעילים, זו המציאות. אין לנו אופי, אין לנו איכות, אין לנו רעיון, אין לנו ביצים, כלום", אמר החלוץ לשעבר.

כל תקצירי היורו ושערים בזמן אמת באפליקציה החדשה של וואלה ספורט: לחצו כאן להורדה

קסאנו הוסיף והגן על המאמן לוצ'אנו ספאלטי: "הוא לא היה יכול לעשות דבר. האמת היא ש'חצאי השחקנים' האלה שאומרים שהם טובים, היו צריכים להופיע. במקום זה, היינו דוחים. הודעתי למאמן שהנבחרת רעה מאוד ושזה תפוח אדמה לוהט, אבל אני תמיד אהיה לצדו כי הוא גאון".

מאמן נבחרת איטליה, לוצ'אנו ספאלטי, ליד פדריקו קייזה, דוידה פראטזי. רויטרס
ממשיכים לחטוף. ספאלטי ושחקני איטליה/רויטרס

עוד סקורר בדימוס שכיכב במדי האזורי, כריסטיאן ויירי, אמר: "כולם אשמים. ציפיתי להרבה יותר, זה היה יורו רע ואין דבר פסול בלומר את זה. אנחנו איטליה, ואיטליה לא רק משתתפת ביורו או במונדיאל. איטליה תמיד צריכה לנסות לזכות. המדינה הזו משוגעת על כדורגל, אנחנו לא יכולים להסתפק בלשמוח שאנחנו שם".

ויירי דווקא שם את האחריות על ספאלטי ויצא להגנת השחקנים: "ברור שהמאמן מואשם יותר מכולם, זה חלק מהתפקיד. אני בטוח שהשחקנים נתנו הכל, לא חושב שלא אכפת לנו מהנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully