וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תרוויח? קוניאספור צפויה לרדת מג'נפו - והסיבה ביזארית

בטורקיה טוענים: שחקן הכנף של ליאז' לא מיוצג ע"י סוכן רשמי, מה שמקשה על סגירת העסקה. הצהובים שסימנו אותו כמחליף למילסון, עשויים לזכות מההפקר

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

מכבי תל אביב ממשיכה לעקוב אחר הסטטוס של מוסא ג'נפו, ונראה כי היא עשויה לקבל בשורות טובות מבחינתה. בטורקיה מדווחים כי קוניאספור, שניהלה מגעים עם השחקן ועם סטנדרד ליאז' אליה הוא משתייך, צפויה לרדת מהעסקה מסיבה משונה למדי.

על פי הדיווחים, שחקן הכנף ממאלי (26), שנרכש בעבר לסאות'המפטון תמורת קרוב ל-16 מיליון יורו, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה הטורקית והסכים לעבור לשורותיה, אולם העסקה נתקעה רגע לפני סגירה. הסיבה: ג'נפו לא מעסיק סוכן רשמי, והטורקים התלוננו על כך שקיבלו פניות לגביו ממספר סוכנים ובעלי עניין. הדבר מקשה על סגירת העסקה וגרם לקוניאספור לקחת צעד אחורה, ומכבי תל אביב עשויה לזכות מההפקר.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

מוסא דג'נפו, שחקן נבחרת מאלי. רויטרס
הטורקים מובילים במאבק? ג'נפו/רויטרס

צפו בביצועיו של דג'נפו

ובשער הגדול שכבש מול מנצ'סטר סיטי

ג'נפו (26), שגדל במחלקת הנוער של ליאז', נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון יורו, אחרי הפריצה שלו בליגה הבלגית. הוא חתם לארבע שנים בקבוצת הפרמיירליג, בשורותיה שיחק עד 2023 ורשם 73 הופעות ושלושה שערים. בקיץ 2022 אמנם חתם לשלוש שנים נוספות במועדון, אך שנה לאחר מכן שב לקבוצת נעוריו תמורת 3.5 מיליון יורו.

בעונה החולפת בבלגיה התקשה לשחזר את היכולת שסידרה לו את החוזה הגדול באנגליה, ורשם שער בודד ואפס בישולים ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully