וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכסה אברמוביץ' לחבריו: אני רוצה לשחק במכבי תל אביב

4.7.2024 / 11:11

בשיחות עם שותפיו לנבחרת סרביה, שמתכוננים להופעה באולימפיאדה, אמר הרכז כי הצעת הצהובים קוסמת לו. אחרי התגובה החריפה של האוהדים לפרידה מג'ייק כהן: במכבי ינסו להשאיר את דלתו פתוחה עד התבהרות המצב בסגל

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

על אף החתמותיהם של ליוואי רנדולף וג'יילן הורד, מכבי תל אביב עדיין לא מצאה את הדרך להגיב לגל העזיבות של כוכבי הקבוצה מהשנתיים האחרונות. הצהובים זקוקים בראש ובראשונה לשחקנים שיוכלו להיכנס לנעליהם של ווייד בולדווין ולורנזו בראון, הגם שברור להם כי לא ימצאו גארדים ברמה דומה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

בימים האחרונים התבייתו במועדון על אלכסה אברמוביץ', מתוך הבנה שייגזר עליהם לקחת הימור כזה או אחר בכל עמדה ועמדה. רכז פרטיזן בלגרד מביא איתו ניסיון ברמות הגבוהות לצד רעב להוכיח את עצמו, יכולת צבירת נקודות לצד הגנה לגיטימית, וגם סייז (1.94 מ') לצד הגארדים הנמוכים יחסית שצפויים להרכיב איתו חלק מהקו האחורי, תמיר בלאט וג'ון דיברתולומיאו.

אלכסה אברמוביץ', פרטיזן בלגרד. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
רעב, ניסיון, איכות - וגם סיכון. אלכסה אברמוביץ' במדי פרטיזן בלגרד/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

אברמוביץ' (29) נמצא בימים אלה עם נבחרת סרביה, ומתכונן איתה לטורניר האולימפי שייפתח בעוד כשלושה שבועות בפריז. בשיחות שקיים עם חבריו הוא הודה כי ההצעה ממכבי תל אביב קוסמת לו, ואמר במפורש כי הוא רוצה להגיע לאלופה הישראלית.

במועדון הופתעו מעוצמת ההתנגדות שהביעו אמש (רביעי) האוהדים להודעת הפרידה של ג'ייק כהן. בעקבות המחאה שפשטה ברשתות החברתיות, היו מי שמיהרו לבצע פניית פרסה ולבדוק אפשרות לשנות את ההחלטה. מכבי תנסה לשמור את הדלת פתוחה עד שיתבהר המצב בסגל בכלל, ובנוגע לרומן סורקין בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully