וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכנית מכבי ת"א: הקשחת עמדות מול מילסון ושני זרים

4.7.2024 / 8:15

הצהובים בטוחים שלא מדובר במקרה פריצה 2 ושוקלים לא להתפשר על מכירתו של האנגולי, על אף ניסיונותיו לכפות מעבר. התכנית: שני זרים בעמדות מפתח יצורפו בשבוע הקרוב. אם יישאר בישראל: נידם מעדיף את מכבי תל אביב. לאזטיץ' התרשם מדן ביטון

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

פתיחה ברגל ימין לז'רקו לאזטיץ' במכבי תל אביב עם הניצחון אמש 0:5 על רוך חוז'וב הפולנית ובמחנה האימונים של הקבוצה שביעות רצון רבה. "בלי חמישה שחקני האולימפית, בלי חמישה זרים, לתת חמישייה זה סימן טוב מאוד", העידו אמש שחקנים בקבוצה.

מה שבלט אתמול במשחק הייתה התשוקה של המחליפים במחצית השנייה להוכיח ללאזטיץ' שיש להם מקום בסגל של הקבוצה לעונה הבאה. שחקנים כמו נדב נידם, אורי עזו, סעיד אבו פרחי ואחרים הציגו משחק טוב מאוד במחצית השנייה כשנכנסו. נידם שכבר היה בדרך לבית"ר ירושלים בהשאלה, מעדיף עדיין לשחק בחו"ל עם הדרכון האנגלי שיש לו, אבל בארץ ההעדפה שלו היא להישאר במכבי תל אביב.

"כולם רוצים להוכיח למאמן החדש שהם צריכים להיות בסגל הסופי ולכן זה נראה טוב", העידו במועדון. מי שקיבל מחמאות על המחצית הראשונה היה דן ביטון, שבישל לדור פרץ וכבש את השער השני בבעיטה מרהיבה מרחוק. לאזטיץ' התרשם מאוד מהקשר שהיה פעיל ומעורב בהרבה מהלכים התקפיים.

גם הנרי אדו, הזר היחיד כרגע, שפתח במשחק הציג יכולת טובה במשבצת של מילסון, אבל הוא לא צפוי להישאר עוד זמן רב הזר היחיד ואליו יצטרפו בקרוב שחקנים. ההערכה היא שבתוך שבוע יצורפו צמד זרים לקבוצה, כאשר העדיפות היא לבלם עם רגל שמאל דומיננטית ולשחקן כנף.

מילסון מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תתעקש? מילסון/ברני ארדוב

באשר למילסון, מכבי תל אביב שוקלת להקשות את עמדתה ולא להתפשר על מכירתו. במועדון לא רואים הקבלה בין מקרה מילסון למקרה סטיפה פריצה אותו מכרה מכבי תל אביב מאחר שמול החלוץ הקרואטי, היה כבר תהליך של פרידה שהופסק. במקרה של מילסון המועדון לא רצה בשום אופן להשתחרר ממנו או למכור אותו ולכן ההשוואה שנעשית בין שני המקרים אינה במקום ומכבי תל אביב לא ממהרת למכור את האנגולי אלא אם תתקבל הצעה לה לא ניתן יהיה לסרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully