וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הצדדים שוקלים פרידה: העתיד המעורפל של ספר בב"ש

4.7.2024 / 7:35

הרומני כיכב עם שלושער במחנה, אך עדיין שוקל את דרכו ועשוי להימכר אם תגיע הצעה טובה. יוספי יחזור לאימונים, ויטור ממשיך להתלבט

תקציר משחק הכנה: הפועל באר שבע - גורניק לצ'נה 1:4/ספורט1

סיפוק רב בהפועל באר שבע מפתיחת מחנה האימונים בפולין ומהניצחון אמש (רביעי) 1:4 על גורניק לצ'נה. עבור המאמן רן קוז'וך זו הייתה טבילת אש ראשונה והוא עמד בה בהצלחה. "תמיד כיף לפתוח ככה מחנה אימונים", אמרו במועדון.

מי שלא שותף במשחק הוא תומר יוספי, שינסה היום להתחיל להתאמן. יוספי חזר להפועל באר שבע עם פציעה קלה בכף הרגל מהתקופה בהפועל חיפה ולכן עדיין לא התאמן. מי שבלט במיוחד אמש הוא אנטוניו ספר, שכבש שלושער במחצית השנייה. הקשר הרומני עדיין שוקל את דרכו וגם בהפועל באר שבע עושים את החשבונות שלהם. שני הצדדים עשויים להיפרד, במידה שיהיו הצעות טובות יותר גם לקבוצה וגם לשחקן.

אנטוניו ספר שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
עתידו עדיין לא ברור. ספר/מאור אלקסלסי

באשר למיגל ויטור, התהליך עדיין בעיצומו וטרם התקבלה ההחלטה הסופית אם הוא ינותח בכף הרגל ועל ידי מי. ויטור סובל גם מפגיעה ברצועה וגם משברים קטנים בכף הרגל. אור בלוריאן עשה עבודה טובה אתמול במקומו ואף כבש שער בנגיחה מכדור נייח, בדומה ליכולת של ויטור לנצל כדורים חופשיים, אבל ברור כי בקבוצה ימשיכו לחפש בלם זר שיצטרף לסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully