וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה שיחק 87 דקות, שארלוט ספגה הפסד דרמטי למיאמי

המזומן הטרי לנבחרת האולימפית שמר על מקומו בהרכב והראה ניצוצות בהפסד 2:1 למוליכה. קרמסקי הכריע עם שער בדקה ה-86

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

אחרי שהפך באופן רשמי לאחד מחברי הסגל של נבחרת ישראל לאולימפיאדה, ליאל עבדה נראה בכושר לא רע בכלל. הלילה (בין רביעי לחמישי) הוא פתח משחק שישי ברציפות במדי שארלוט, מה שלא הספיק לקבוצתו שספגה הפסד 2:1 דרמטי למוליכת המזרח אינטר מיאמי.

עבדה שהשלים 90 דקות בשני המשחקים הקודמים, הראה ניצוצות בעיקר במחצית הראשונה בה ייצר מספר מצבי הבקעה, והוחלף בדקה ה-87. מיאמי שחסרה כמובן את ליאו מסי ולואיס סוארס שמשחקים בקופה אמריקה, רשמה ניצחון רביעי רצוף בלעדיהם וביססה את עצמה בפסגה. שארלוט לעומת זאת נותרה במקום השישי במזרח, כששתי הקבוצות מניו יורק מקדימות אותה.

רוברט טיילור העלה את מיאמי ליתרון בדקה ה-30, אבל פטריק אגימנג איזן בדקה ה-41 אחרי ששעט ממחצית המגרש עד לרחבה וסיים יפה לפינה הרחוקה. שארלוט יצאה קדימה והעזה, אבל בדקה ה-86 מיאמי כבשה את שער הניצחון, כשבן קרמסקי, מבשל השער הראשון, הפעם על תקן הכובש. אגימנג עוד הספיק לספוג כרטיס אדום בדקה ה-96, ושארלוט סיימה את המשחק ב-10 שחקנים.

ליאל עבדה, שארלוט, מול סרגיי קריבצוב, אינטר מיאמי. Jacob Kupferman, GettyImages
מהבולטים במחצית הראשונה. עבדה הלילה/GettyImages, Jacob Kupferman

* תאי בריבו נותר מחוץ לסגל של פילדלפיה יוניון למשחק מול שיקגו פייר בעקבות כאבים בגב, אותם הוא סוחב מהמשחק הקודם. קבוצתו של החלוץ הפסידה 4:3.

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל עבדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully