וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד עם פורטוגל והמפגש מול צרפת: רונאלדו מדבר

כוכב פורטוגל אישר ש"זה יהיה היורו האחרון שלי", מתכונן לצרפת ("היא הפייבוריטית לזכייה") וחזר לטראומה מול סלובניה: " אף פעם לא פחדתי להתמודד עם דברים"

הבכי של כריסטיאנו רונאלדו/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו לא נהנה מיורו מוצלח במיוחד עד עכשיו. הוא עדיין מחפש שער שדה ראשון ובמשחק שמינית הגמר של פורטוגל מול סלובניה הוא גם החמיץ פנדל בהארכה, אך כבש בדו קרב הפנדלים שבו ניצחה נבחרתו והעפילה לרבע הגמר. אלא שרונאלדו בן ה-39 לא יהיה בעוד טורניר יורו, את זה הוא אישר בעצמו ושם סוף לספקות, אם למישהו היו כאלו.

"בלי ספק זה היורו האחרון [ בשבילי ], ברור שכן", אמר הכוכב הוותיק לעיתונאי הפורטוגזי המסקר את הנבחרת, "אבל אני לא מתרגש מזה. אני מתרגש מכל מה שכדורגל כולל, מהתשוקה שיש לי למשחק, מההתלהבות שאני רואה באוהדים, מכך שיש לי את המשפחה פה, מהתשוקה של האנשים. זה לא קשור לעזיבת עולם הכדורגל. מה עוד יש לי לעשות או לזכות?"


להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל מתנצל בפני אוהדיו. רויטרס
היורו האחרון. רונאלדו/רויטרס

רונאלדו ערך 211 הופעות במדי פורטוגל מאז הבכורה שלו בשנת 2003. הוא הבקיע 130 שערים עבור הנבחרת וסייע לה לזכות בתואר אלופת אירופה בשנת 2016.

"זה כדורגל; מי שנכשלים הם אלה שמנסים, יותר מדי," אמר רונאלדו. "תמיד אעשה את המקסימום עבור החולצה הזאת, בין אם אכשל ובין אם לא. כפי שראיתם, החמצתי את הפנדל, אבל רציתי להיות הראשון שכבש [בפנדלים] כי צריך לקחת אחריות כשהקבוצה צריכה אותך. אסור לפחד, אף פעם לא פחדתי להתמודד עם דברים ראש בראש, לפעמים אני מצליח, לפעמים לא, אבל ויתור זה משהו שלעולם לא תשמעו מהשם שלי".

פורטוגל תפגוש ברבע הגמר את צרפת למפגש ענק, שמונה שנים לאחר שפורטוגל ניצחה את צרפת על אדמת צרפת בגמר וזכה ביורו האחרון שלה.

"עכשיו יהיה לנו משחק קשה מול צרפת, שהם הפייבוריטים לזכייה בתחרות, לצד גרמניה וספרד," אמר רונאלדו. "אבל אנחנו הולכים למלחמה - זה כדורגל. הנבחרת נמצאת בכושר טוב, הניצחון הזה נגד סלובניה היה זריקת אנרגיה שהקבוצה הייתה צריכה, ואנחנו נלחם עד הסוף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully