וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ימאל? בגיל 16 לא יכולתי אפילו להתאמן בבוגרים"

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 10:08

ג'מאל מוסיאלה פרגן ליריבו ברבע גמר היורו (שישי, 19:00, ספורט1): "להיות ברמה הזו בגילו זה מדהים, אבל גם לנו יש שחקנים כאלה"

צפו בתקציר: גרמניה גברה על דנמרק 0:2 ועלתה לרבע גמר יורו 2024/ספורט1

מחרתיים (שישי, 19:00, ספורט1) זה סוף סוף יקרה: רבע הגמר הגדול בין גרמניה וספרד. כמו חובבי הכדורגל העולמי, גם ג'מאל מוסיאלה סופר את השעות. "יהיה משחק קשה, לשתי הנבחרות יש את היכולת להגיע לגמר", אמר הערב (רביעי). "נצטרך לדחוף אחד את השני ולהאמין בעצמנו שאפשר לנצח".

כשנשאל מי השחקנים הכי מסוכנים אצל היריבה, אמר הכוכב הצעיר: "יש לספרד הרבה שחקנים מסוכנים. ניקו וויליאמס, לאמין ימאל, פדרי - כולם יכולים להכריע את המשחק לבדם. אבל גם לנו יש שחקנים כאלה ובגלל זה אנחנו מאמינים בעצמנו".

מוסיאלה נשאל נקודתית על ימאל והודה: "להיות ברמה הזאת בגיל 16 זה ממש מדהים. בגיל 16 לא הייתי מסוגל אפילו להתאמן עם הבוגרים מבחינה פיזית, והוא משחק באופן קבוע. זה מגניב לראות".

אם גרמניה תלך עד הסוף ותניף את הגביע באליפות אותה היא מארחת, מוסיאלה מסתמן כהימור לא רע להיבחר לשחקן הטורניר. "אני לא חושב על זה", התעקש. "אני רק רוצה להמשיך לעזור לנבחרת ולהשיג תוצאות. המטרה הגדולה היא לזכות ביורו, התארים האישיים יגיעו רק אחר כך. יוליאן נאגלסמן נותן לי הרבה אמונה וחופש ואני זקוק לזה".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

ג'מאל מוסיאלה שחקן נבחרת גרמניה חוגג שער. רויטרס
איזה משחק מצפה לנו. מוסיאלה/רויטרס

אנטוניו רודיגר הוסיף לקראת המפגש הלוהט: "זה משחק גדול וחשוב ואני מצפה לו. שתי הנבחרות הטובות בטורניר ייפגשו וזה יהיה שוויוני. נצטרך להיות מוכנים לקרב. אנחנו זקוקים לאומץ ללכת קדימה, כי ספרד פגיעה - היא לוחצת גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully