וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאפיורי סיכם בארסנל, שעשויה למכור את סאליבה לריאל מדריד

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 19:51

בלם נבחרת איטליה על סף מעבר לתותחנים שהציעו עבורו 50 מיליון יורו ולא שוללים את עזיבת הצרפתי במחיר הנכון. אדרסון מתקרב לערב הסעודית, יובנטוס תגיש הצעה על קופמיינרס והאם ז'ואאו פליקס יחזור לפרמיירליג? כל ההעברות והשמועות

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם קולומביה בקופה אמריקה/ספורט1

העברות

* כצפוי, דויד ראיה נרכש על ידי ארסנל. אחרי עונה מוצלחת בין הקורות של התותחנים, הם שילמו עבור הספרדי 27 מיליון ליש"ט לברנטפורד.

* איתן אמבפה בן ה-17, אחיו של קיליאן, עזב גם כן את פריז סן ז'רמן וחתם בליל לשלוש השנים הבאות.

* קשר נבחרת סנגל מוסא ניאקטה, עזב את נוטינגהאם פורסט וחתם עד 2028 בליון ששילמה עבורו כ-32 מיליון יורו, שיא מועדון.

שמועות

* יוזואה קימיש יימכר? שחקן באיירן מינכן ונבחרת גרמניה מבוקש בפריז סן ז'רמן, הבווארים מוכנים למכור אותו לפי הדיווח של פבריס הוקינס מ"RMC".

* באנגליה מדווחים שאדרסון סיכם את תנאיו באל נאסר. השוער הברזילאי ממתין כעת לשחרור ממנצ'סטר סיטי, שתנהל שיחות עם קבוצתו של כריסטיאנו רונאלדו.

* ז'ואאו פליקס יחזור לפרמיירליג? אחרי שסיים את עונת ההשאלה בברצלונה ושב לאתלטיקו מדריד, באנגליה נטען כי אסטון וילה מנהלת שיחות לצירופו. ברצלונה עדיין לא ויתרה על האפשרות להחזירו.

* לפי פבריציו רומאנו, יובנטוס מתכננת להגיש לאטאלנטה הצעה על טון קופמיינרס, שמעוניין לעבור לגברת הזקנה.

* ב"סאן" טוענים: ריאל מדריד נמצאת בראש הרשימה של המחזרות אחר בלם קריסטל פאלאס ונבחרת אנגליה, מארק גהי. גם ברצלונה ויובנטוס לוטשות עיניים.

* סקוט מקטומיניי עם רגל וחצי מחוץ ללמנצ'סטר יונייטד, כך טוענים בממלכה. שלוש המועמדות המובילות לצרפו כרגע הן ווסטהאם, ניוקאסל וסאות'המפטון.

* שחקנים נוספים שיימכרו על ידי השדים האדומים אם תתקבל הצעה ראויה, לפי "מירור": ויקטור לינדלוף, הארי מגווייר, קאסמירו, כריסטיאן אריקסן, אנטוני, ג'יידון סאנצ'ו ומייסון גרינווד.

* יאן קוטו סיים עונת השאלה נהדרת מג'ירונה ושב למנצ'סטר סיטי, אך הפתעת העונה בספרד צפויה לנסות ולצרפו פעם נוספת. גם יובנטוס הוזכרה כמועמדת.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

מארק גהי נבחרת אנגליה. GettyImages
מפאלאס לפסגות הגדולות ביותר של הכדורגל? גהי/GettyImages

* מילאן סימנה את בלם אוניון ברלין דיוגו לייטה, אך גם באייר לברקוזן ובולוניה במאבק.

* ב"ספורט" מדווחים שבנפיקה פתחה במגעים עם אתלטיקו מדריד לגבי החזרתו למועדון של ז'ואאו פליקס.

* אייאקס רוצה לשאול מארסנל את המגן השמאלי נונו טבארס.

* כוכב נוסף בדרך לערב הסעודית? מרקיניוס, בלם פריז סן ז'רמן בן ה-30, מבוקש באל איתיחאד. הברזילאי לא שולל לעבור לשם, אבל רק אם גם פ.ס.ז' תזכה לפיצוי משמעותי עבור שחרורו.

* ברנטפורד החלה במו"מ לרכישת הבלם ססטרחיניה פאבלוביץ', הסרבי בן ה-23 ששייך לר.ב זלצבורג.

* לטענת "טוטומרקטו", ריקרדו קלאפיורי צפוי לעבור לארסנל. התותחנים הציעו עבורו לבולוניה 50 מיליון יורו והצדדים במו"מ מתקדם. במקביל, דווח ב"מירור" האנגלי על כך שריאל מדריד רוצה לצרף את וויליאם סאליבה, שארסנל תשקול למכור במחיר הנכון.

* סרחיו גומס, שלא השתלב במנצ'סטר סיטי, על סף מעבר לריאל סוסיאדד עבור 9 מיליון יורו.

* מקס קילמן על סף מעבר לווסטהאם. הפטישים שיפרו את הצעתם על שחקן ההגנה בן ה-27 ל-40 מיליון ליש"ט ועל פי פבריציו רומאנו, וולבס קרובה לסיכום על מכירתו.

  • עוד באותו נושא:
  • אדרסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully