וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומע את הקולות: סאות'גייט מתכנן שינוי מערך באנגליה

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 21:53

בממלכה טוענים: המאמן שוקל לעבור למערך של שלושה בלמים מול שוויץ (שבת, 19:00, ספורט1) - ובמקרה כזה אייבן טוני יפתח בחוד לצד הארי קיין

תקציר שמינית גמר יורו 2024: אנגליה - סלובקיה 1:2 (לאחר הארכה)/ספורט1

נבחרת אנגליה נזקקה לנס של ממש כדי לצלוח את שמינית גמר יורו 2024, וביום שבת (19:00, ספורט1) מצפה לה משוכה גבוהה עוד יותר בדמות שוויץ המפתיעה.

ה-1:2 הסופר-דרמטי על סלובקיה העיר פעם נוספת את הפרשנים בממלכה, שהאיצו בגארת' סאות'גייט לבצע שינויים דרמטיים בהרכב שלו. לפי דיווחים באנגליה הערב (רביעי), עושה רושם שהמאמן הלאומי אכן מתכנן שינוי לא קטן ושוקל לפתוח עם שלישיית בלמים. מארק גהי המוצהב כמובן לא יעמוד לרשותו, ובמקרה כזה אמור להצטרף אזרי קונסה לג'ון סטונס וקייל ווקר.

מדובר בין היתר בתגובה למערך השוויצרי, שכולל גם כן שלושה בלמים. השיטה החדשה תאפשר לטרנט אלכסנדר ארנולד לחזור לעמדה הטבעית שלו בכנף ימין, וגם לשילובו של אייבן טוני לצד הארי קיין בהתקפה.

עם זאת, לא כולם משוכנעים שכך יהיה. "תחושת הבטן שלי היא שסאות'גייט לא יבצע שינוי", התעקש רוב דורסט מ"סקיי".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

קייל ווקר, מגן נבחרת אנגליה. GettyImages
אחד משלושת הבלמים? ווקר/GettyImages

ואם בטוני עסקינן, הרי שהחלוץ שעזר להביא לשינוי מול סלובקיה הודה שקשה לו לשבת על הספסל. "כעסתי, אבל ידעתי שאני צריך להיכנס מהספסל מפוקס", אמר. "כל שחקן צריך לעבור מחסום מסוים כשהוא לא משחק, בעיקר אם הוא נכנס ממש על סף סיום המשחק. לשמחתי הצלחנו להשוות והצלחתי לעזור בשער של הארי קיין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully