וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער לספר: הפועל באר שבע הביסה את גורניק לצ'נה 1:4

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 11:33

מחנה האימונים בפולין התחיל עם ניצחון: בלוריאן נגח פנימה מבישול של בדש (24), הרומני עלה מהספסל וכיכב (71, 89, 90+2). מזרחי פתח

תקציר משחק הכנה: הפועל באר שבע - גורניק לצ'נה 1:4/ספורט1

עידן רן קוז'וך בהפועל באר שבע יצא לדרך הערב (רביעי) באופן לא רשמי, עם משחק הכנה ראשון לעונת 2024/25. סגנית מחזיקת גביע המדינה הביסה 1:4 את גורניק לצ'נה, בפתיחת מחנה האימונים בקראקוב.

קוז'וך הציב ב-11 שלו את שחקן הרכש גיא מזרחי, ומלבדו יתר ההרכב היה מורכב מאופיר מרציאנו, איתן טיבי, אור בליראן, הלדר לופס, רועי גורדנה, שי אליאס, גיא בדש, אלון תורג'מן ורותם חטואל.

האדומים לחצו על השער של היריבה ובאו על שכרם בדקה ה-24, כשבדש הגביה כדור חופשי הישר לראשו של בלוריאן, שקבע 0:1. במהלך המחצית השנייה ביצע קוז'וך שורה של חילופים, ובדקה ה-71 אחד מאלה שעלו מהספסל - אנטוניו ספר - סיים מתפרצת יפה עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה, והישר אל הרשת. היריבה רק צימקה מהנקודה הלבנה שתי דקות לאחר מכן, לאחר שאור דדיה גרם לפנדל, ובדקה ה-89 השלים ספר צמד. שתי דקות בתוספת הזמן השלים שלושער וקבע את תוצאת הסיום.

אנטוניו ספר שחקן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
באר שבע פתחה ברגל ימין. ספר/מאור אלקסלסי

כזכור, באר שבע המריאה לפולין ללא הקפטן הפצוע מיגל ויטור.ב-25 ביולי ייערך המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה מבירת הנגב, כשתפגוש את צ'רנו מורה במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully