וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת ההחתמות המסקרנות של הקיץ: טורל מצטרף לנס ציונה

3.7.2024 / 16:46

כפי שפורסם בוואלה ספורט, הגארד/פורוורד חובש הכיפה שסומן כפוטנציאל NBA יחזק את הכתומים: "לשחק בישראל תמיד היה חלום עבורי"

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

ההחתמה הראשונה של עירוני נס ציונה לקראת העונה הקרובה היא חיזוק מרשים לסגל הישראלי: ריאן טורל, עליו פנטזו קבוצות שונות בליגת העל בשנים האחרונות, הצטרף לכתומים וישחק לראשונה מחוץ לארצות הברית. הגארד-פורוורד חובש הכיפה, שעל המגעים בינו לנס ציונה פורסם בוואלה ספורט שלשום (שני), התפרסם כשכיכב בישיבה יוניברסיטי האמריקאית וסומן על ידי התקשורת בתור היהודי הדתי הראשון שיגיע ל-NBA.

בשנתיים האחרונות שיחק טורל בקבוצת הבת של דטרויט פיסטונס בליגת הפיתוח, ובעונה החולפת עמד על 4.4 נקודות ו-1.8 ריבאונדים במדי מוטור סיטי קרוז. טורל היה הלהיט בדיוויז'ן 3 של ליגת המכללות בארצות הברית, לאחר שהצעיד את הישיבה יוניברסיטי ל-50 ניצחונות רצופים ורשם ממוצעים אדירים: בארבע עונותיו במסגרת הזו הוא קלע 24 נקודות למשחק, דייק ב-44.9% לשלוש והוסיף 5.7 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים.

כוכב ישיבה יוניברסיטי ריאן טורל. Yeshiva University, אתר רשמי
החתמה מרשימה. ריאן טורל במדי ישיבה יוניברסיטי/אתר רשמי, Yeshiva University

טורל מסר לאתר הרשמי של עירוני נס ציונה: "אני מתרגש מאד להיות חלק מהמועדון ולא יכול לחכות לתחילת העונה. לשחק בישראל תמיד היה חלום עבורי, ואני אסיר תודה על ההזדמנות להגשים את החלום הזה יחד עם נס ציונה. אני מחכה לפגוש את כל האוהדים שלנו ולהתחיל לעבוד!".

מאמן הקבוצה עמית שרף הוסיף: "אני שמח מאוד על ההחתמה של ריאן. אני בטוח שעם חוכמת המשחק שלו, הוא יסתגל מהר למשחק האירופאי. הוא ייתן לנו קליעה ואתלטיות בעמדות הגארד/פורוורד, ויהיה חלק משלד ישראלי חזק ומגוון שיוביל אותנו העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully