וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף בישראל? עירוני נס ציונה במו"מ מתקדם עם ריאן טורל

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 9:27

הגארד (24, 2.01), שהטריף את ארה"ב וסומן בתור "היהודי הדתי הראשון שיגיע ל-NBA", עומד לנחות בארץ. שיחק בשנתיים האחרונות בקבוצת הפיתוח של דטרויט בג'י ליג

כבר כמה שנים מפנטזות קבוצות שונות בליגת העל על ריאן טורל. כעת נראה שסוף סוף הוא מגיע לישראל: עירוני נס ציונה מנהלת איתו מגעים מתקדמים וצפויה להנחית אותו לקראת העונה הקרובה.

הגארד חובש הכיפה התפרסם כשכיכב בישיבה יוניברסיטי בארה"ב, וסומן על ידי התקשורת האמריקאית בתור היהודי הדתי הראשון שיגיע ל-NBA. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בקבוצת הפיתוח של דטרויט פיסטונס בג'י ליג, ובעונה החולפת עמד על 4.4 נקודות ו-1.8 ריבאונדים במדי מוטור סיטי קרוז.

כוכב ישיבה יוניברסיטי ריאן טורל. Yeshiva University, אתר רשמי
בקרוב בישראל? ריאן טורל/אתר רשמי, Yeshiva University

טורל (24, 2.01) היה הלהיט בדיוויז'ן 3 של ליגת המכללות, לאחר שהצעיד את הישיבה יוניברסיטי ל-50 ניצחונות רצופים והעמיד ממוצעים מפלצתיים. בארבע עונותיו במסגרת הזו הוא קלע 24 נקודות למשחק, פגע ב-44.9 אחוזים לשלוש והוסיף גם 5.7 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים.

אף שיש לקחת את הנתונים הללו בערבון מוגבל, סקאוטים מקבוצות בליגה הטובה בעולם עקבו אחריו וסימנו אותו, והוא זכה לתשומת לב מיוחדת, יותר מכל שחקן אחר בקבוצה ברמתו. בארה"ב הדביקו לו את הכינוי "מייקל ג'ורדן היהודי", כפי שקראו בזמנו לתמיר גודמן, שחי כיום בירושלים ומלווה את טורל במהלך הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully