וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכיוון טוב": המנהל המקצועי על החזון של הפועל ת"א

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 16:19

חינאס התראיין לאתר הרשמי, הסביר מדוע בחר באדומים ("מועדון מתפתח עם רעב לזכות בתארים"), מה הכי חשוב לו בבחירת שחקנים ("מנטליות מנצחת") ואיך ייראה העתיד: "יש לנו בסיס טוב מאוד, רצינו לחזק את הגרעין הישראלי"

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

המנהל המקצועי החדש של הפועל תל אביב ג'ורג' חינאס העניק היום (רביעי) ריאיון לאתר הרשמי של המועדון, ובו סיפר מדוע הצטרף לקראת סיום העונה שעברה לאדומים. "ראיתי שהפועל מועדון מתפתח עם הרבה רעב לזכות בתארים. אני לא מסוג הבחורים שפשוט יושבים מאחורי שולחן ועושים את העבודה הקבועה שלו כל יום. אני צריך להיות בקבוצה שיש בה הרבה שאפתנות, הרבה אוהדים וחשבתי שזה הרגע הנכון עבורי לעשות שינוי ולהגיע למועדון שרעב לעשות יותר ולזכות בתארים. זכייה בתארים הייתה הדבר הראשון עבורי".

חינאס הסביר מה כולל התפקיד שלו: "החלק הראשון הוא תהליך החתמת השחקנים, מה שמתרחש כרגע. "תהליך הגיוס" מתחיל בספטמבר, כאשר הליגה מתחילה. אז אני מתחיל לצפות כמעט בכל הליגות. יש לי גם כמה קשרים ברחבי העולם, ובעצם מתחילים ליצור רשימה עם שחקנים מסוימים לכל עמדה ולנסות לעשות להם בדיקות - שלוש עד חמש פעמים כל שחקן. ואז לצמצם את הרשימה עד סוף דצמבר כדי להיות מוכנים עד העונה הבאה. ובמהלך הקיץ, ברור שזה תהליך ההחתמות שבו אתה צריך למלא את הסגל. זה יימשך עד אוגוסט.

החלק השני בעצם מתחיל ברגע שמסיימים את תהליך הקליטה ומתחילה העונה, ואז באמת צריך להציב קודם כל את המטרות, שכבר ידועות, וכדי להשיג אותן זה צריך להיות מרתון, זה לא משחק בודד. על מנת להשיג את המטרות צריך לקבוע את כללי שיתוף הפעולה ויחסי האנוש. וכאשר אתה מדבר על קבוצה של יותר מ-30 אנשים שאתה עובד איתה באופן צמוד מדי יום, אתה צריך להציב כמה כללים שכולם יכבדו אותם ואז תוכל להגיע לתוצאה הרצויה".

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב ג'ורג' חינאס. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
"אני צריך להיות בקבוצה שיש בה הרבה שאפתנות". חינאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

האדומים חוו עד עכשיו קיץ מסקרן ומבטיח מאוד. כשנשאל מה המאפיינים של השחקנים שהחתים עד עכשיו, השיב חינאס: "הקריטריון הראשון והחשוב ביותר הוא מישהו שיש לו את המנטליות המנצחת. שנית, הכי חשוב זה להבין לאן אתה מגיע, כי זה לא מועדון רגיל. אז אתה צריך להבין שזה מועדון מיוחד. אתה צריך להתחבר להנהלה, לצוות המקצועי, לעובדי המועדון השונים, למתנדבים, לאוהדים והקהילה... אם אתה לא יכול לעשות את כל הדברים האלה, אם אתה לא מוכן להתחייב מנטלית למועדון - אתה לא יכול להיות כאן.

"הדבר הראשון שעשיתי כשהגעתי לכאן הוא להגיד להנהלה שכדי להשיג תארים גם באירופה וגם בארץ - צריך לחזק את מה שאנחנו קוראים לו "הגרעין הישראלי". כלומר, להביא שחקנים ישראלים שיכולים לשחק במועדון ולא רק בעונה הקרובה. למה? כי המטרה שלי כמובן היא ליצור קבוצה, גם לשנים הבאות, שתהיה תחרותית ותזכה בתארים. יש לנו בסיס טוב מאוד. אני לא הבחור שקופץ פנימה וישר משנה הכל. אנחנו צריכים להשתמש בכל מי שנמצא כאן, אוהב את המועדון, ויש לו פוטנציאל להשיג אפילו יותר ולהשתפר. כמובן, אנחנו יכולים גם למלא כמה תפקידים אחרים, אבל אני מבין שהמועדון גדל, המשרדים גדלים, כמות העובדים גדלה וזה מבורך מאוד. אני מניח שזה מתחבר גם עם השאיפות להיכנס ליורוליג. אנחנו בכיוון טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully