וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בהצגה: מכבי תל אביב הביסה 0:5 את רוך חוז'וב

עודכן לאחרונה: 4.7.2024 / 11:15

עידן לאזטיץ' נפתח עם חמישייה מוחצת של האלופה במחנה האימון: דור פרץ כבש (24) מבישול של דן ביטון, שהכפיל בבעיטה יפה על סף ההפסקה. נדב נידם כבש את השלישי (64) ואבו פרחי (73 ו-88) קינח עם צמד

תקציר משחק הכנה: מכבי תל אביב - רוך חוז'וב 0:5/ספורט1

אחרי שסאגת ערן זהבי נפתרה סוף סוף, וכשזו של מילסון עדיין באוויר, ערכה הערב (רביעי) מכבי תל אביב משחק הכנה ראשון לעונת 2024/25, כשפגשה בפולין את רוך חוז'וב המקומית והביסה אותה 0:5 בהופעת בכורה לא רשמית של המאמן החדש ז'ארקו לאזטיץ' על הקווים. היריבה זכתה בעבר ב-14 אליפויות פולין, אך אשתקד סיימה במקום ה-17 ונשרה לליגת המשנה ועל הדשא פערי הרמות בין הקבוצות ניכרו, למרות שהאלופה לא שיחקה בהרכב הכי חזק שלה ובמחצית השנייה שיחקה רק עם המחליפים.

הסכר נפרץ עם שער של דור פרץ, מבישול של דן ביטון שהכפיל בעצמו עם בעיטה אדירה אל בין החיבורים. לאזטיץ' החליף את כל ההרכב בהפסקה וקיבל חומר למחשבה מנדב נידם שכבש את השלישי ובעיקר מהחלוץ הצעיר סייד אבו פרחי, שקינח עם צמד. הראשון בנגיחה וממש לקראת הסיום עם בעיטה מקרוב אחרי בישול של יונתן כהן. בהמשך המחנה תפגוש האלופה הישראלית את אלופת פולין ב-2022/23 ראקוב, וכן את אומוניה ניקוסיה הקפריסאית.

הרכב מכבי תל אביב: רועי משפתי, עידן נחמיאס, רז שלמה, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי, דור פרץ, דן ביטון, יונס מלדה, הנרי אדו.

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניסוי כלים ראשון מוצלח. לאזטיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

דקה 2: הנרי אדו בעט מקצה הרחבה, אבל הכדור שלו חלף סמוך לקורה והחוצה.

דקה 24, גול!: מכבי תל אביב עלתה ל-0:1 מוצדק אחרי התקפה מאורגנת שהסתיימה במסירה של דן ביטון לדור פרץ, שנותר לא מכוסה ומקרוב המשיך פנימה.

דקה 32: בעיטה חופשית של מאתיוס צ'מארק הלכה לכיוון הפינה הגבוהה, אבל ורועי משפתי התעופף אל הכדור והדף לקרן.

דקה 44, גול! כדור קרן של קניקובסקי שהורחק מחוץ לרחבה הגיע לדן ביטון, שהשתלט על הריבאונד ושחרר בעיטה חזקה בשמאל לעבר החיבורים. 0:2 למכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני מכבי תל אביב דור פרץ, גבי קניקובסקי. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
נראו טוב בפולין. שחקני מכבי תל אביב חוגגים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

דקה 64, גול! מכבי תל אביב עלתה ל-0:3 משער של נדב נידם המחליף, שהשתלט על כדור בקצה הרחבה ובעט חזק לפינה ופנימה ברגל ימין.

דקה 73, גול! גם המחליפים של מכבי תל אביב סיפקו את הסחורה. מתן חוזז הרים כדור באגף השמאלי לסייד אבו פרחי, שהמשיך פנימה בנגיחה וקבע 0:4.

דקה 88, גול! סייד אבו פרחי קינח עם השני שלו וה-0:5 של מכבי תל אביב. החלוץ הצעיר קיבל כדור רוחב מיונתן כהן ומקרוב גלגל פנימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully