וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם אופציית יציאה וסעיף אנטי-טרייד: החוזה של לברון

ג'יימס יחתום לשנתיים נוספות בלייקרס תמורת 104 מיליון דולר, יוכל להשתחרר שוב בעוד שנה ולקבוצה אסור להעבירו ללא הסכמה

מחוץ לקווים, 3.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

לברון ג'יימס ולוס אנג'לס לייקרס הגיעו לסיכום בנוגע לחוזה המקסימום החדש עליו יחתום הכוכב. לפי הדיווח ב-ESPN היום (רביעי), ג'יימס יחתום לשנתיים במתכונת של 1+1, משמע שבעוד שנה תהיה לו אופציה להתיר שוב את החוזה, כאשר שכרו יעמוד על 104 מיליון דולר בכל התקופה. בנוסף, ההסכם יכלול סעיף האוסר על הלייקרס לבצע טרייד על לברון, זכות אשר שחקן אחד בלבד - בראדלי ביל - מחזיק בליגה הטובה בעולם מלבד "המלך".

הלייקרס סיפקו את כל הדרישות של לברון על מנת להשאירו בקבוצה: הפרנצ'ייז מינה למאמן את חברו לפודקאסט, ג'יי ג'יי רדיק, ובחר במקום ה-55 בדראפט את בנו ברוני ג'יימס. מלך הסלים של ה-NBA בכל הזמנים, שיחגוג יום הולדתו 40 כחודשיים אל תוך העונה הקרובה, לא חתם על חוזה שאינו בשכר מקסימום מאז אוגוסט 2016.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
קיבל את כל מה שרצה. לברון ג'יימס/רויטרס

ג'יימס נכלל באחת מחמישיות העונה (השלישית במקרה הזה) זו השנה ה-20 ברציפות, אחרי שהעמיד ממוצעים של 25.7 נקודות, 8.3 אסיסטים ו-7.3 ריבאונדים ב-71 משחקים עם הלייקרס. עם זאת, הקבוצה נכנסה לפלייאוף רק דרך הפלייאין שבו השיגה את המקום השביעי, והודחה בסיבוב הראשון.על ידי דנבר.

יהיה מעניין לראות אילו החתמות יצליח לעשות הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה תחת מגבלות השכר בלייקרס, אחרי שקליי תומפסון ויונאס ולנצ'יונאס ויתרו על האפשרות להצטרף כשחקנים חופשיים ובחרו בקבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully