וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת הגישה הצעה נוספת על מאור לוי. עסקת אזולאי בסכנה?

לוי מעדיף להמשיך במחזיקת הגביע, מה שמקשה על טרייד עם מכבי נתניה. גורם במכבי חיפה: "למרות הקשיים, מאמינים שאזולאי יצטרף"

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

האם עסקת איתן אזולאי למכבי חיפה בסכנה? מכבי פתח תקוה הגישה הצעה נוספת למכבי חיפה על מאור לוי - מה שעשוי להקשות מאוד על עסקת הטרייד בין מכבי נתניה למכבי חיפה במסגרתה אזולאי אמור לעבור לסגנית האלופה.

פתח תקוה הגישה היום הצעה רשמית על לוי: מיליון שקל ו-50 אחוז מהמכירה הבאה שלו. בשני המועדונים מעריכים שללוי יש פוטנציאל גבוה להימכר לחו"ל בסכום גבוה, כך שבמלאבס מקווים שההצעה הזו תספק את הירוקים. למרות זאת, גורמים בחיפה אמרו שמדובר בהצעה נמוכה ונראה שגם אם לוי יחזור לפתח תקוה אליה הושאל בשנה וחצי האחרונות - זה יהיה בסכום יותר גבוה.

לוי עצמו כבר הבהיר לפני כשבועיים שהוא מעדיף להישאר במכבי פתח תקוה, אבל עד היום לא הוגשה הצעה רשמית והיו רק שיחות בין אבי לוזון ליעקב שחר. כעת לאחר ההצעה, עושה רושם שהשחקן ינסה לדרוש מהירוקים להשלים את העסקה עם פתח תקוה.

שחקן מכבי פתח תקוה מאור לוי, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
רוצה להמשיך בפתח תקוה. מאור לוי/אריאל שלום

לוואלה ספורט נודע שבנתניה ביקשו שגוני נאור יעבור אליהם במסגרת עסקת אזולאי, לאחר שהבינו שסוף פודגוראנו לא מעוניין להצטרף - אבל גם נאור מסרב. הירוקים מאוד רוצים את אזולאי וינסו להוביל לכך שאכן תהיה עסקה, אבל יש לא מעט מכשולים בדרך. למרות זאת גורם במכבי חיפה אמר: "עדיין יש אופטימיות שאיתן אזולאי יהיה אצלנו. נכון שיש שחקנים שלא רוצים להיות חלק מהעסקה, אבל אנחנו מאמינים שהדברים יסתדרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully