וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריברטו טבארש חתם בנתניה, בוריס אנו מבוקש ב-MLS

שחקן הכנף הפורטוגלי (27) הגיע מאשטוריל, הקשר המצוין סומן על ידי DC יונייטד. סאבה חבדגיאני הושאל לדינמו טיביליסי

הצגת הסגל של נבחרת ישראל לאולימפיאדה/ההתאחדות לכדורגל

שחקן הכנף הפורטוגלי הריברטו טבארש חתם במכבי נתניה היום (רביעי). בן ה-27 שגדל במחלקת הנוער של ספורטינג ליסבון, שיחק בעונה האחרונה אשטוריל מהליגה הראשונה בארץ מולדתו, כבש ארבעה שערים ובישל שניים. בעבר שיחק בנבחרות הצעירות של פורטוגל, כולל תשע הופעות בנבחרת עד גיל 21, בה כבש שישה שערים.

טבארש הוא הזר הראשון שחותם בקבוצה של דן רומן, וכעת ממתינים היהלומים שגם הבלם מחוף השנהב סימון דלי, שסיכם את תנאיו, יגיע לארץ ויצטרף. טבארש שיחק בקבוצת הנוער של ספורטינג ליסבון ובהמשך חצה את הכביש וחתם בקבוצה המילואים של בנפיקה. הוא נחשב לכישרון גדול ורשם תשע הופעות בנבחרת הצעירה, כאמור, חלקן לצד שחקנים כמו דיוגו ז'וטה ודיוגו דאלוט. כשזו ניצחה את ליכטנשטיין 0:9 ב-2018, הוא כבש רביעייה ובישל שני שערים נוספים.

הרכש המסקרן לא שיחק בקבוצה הראשונה של בנפיקה, וב-2020 ברסט הצרפתית רכשה אותו תמורת 1.2 מיליון יורו. בליגה הצרפתית הוא לא הצליח להתבלט והוא חזר לפורטוגל אחרי שפמליקאו שילמה עליו מחיר זהה. גם בקבוצתו החדשה לא הותיר חותם ובהמשך הושאל לפונפרדינה מליגת המשנה בספרד, ובשנה שעברה חתם באשטוריל ללא תמורה. את העונה החולפת סיים טבארש עם 32 הופעות ושני שערים.

הריברטו טבארש במדי אשטוריל. Gualter Fatia, GettyImages
הריברטו טבארש במדי אשטוריל/GettyImages, Gualter Fatia

מי שלא יהיה במכבי נתניה בעונה הבאה, או לפחות בחלק הראשון שלה הוא סאבה חבדגיאני. הבלם הגאורגי הושאל לדינמו טביליסי הגאורגית, כאשר לנתניה יש אופציה להחזיר אותו לשורותיה בינואר.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא בוריס אנו, שחתם בינואר שעבר על הארכת חוזה אך מבוקש בארצות הברית. לפי דיווחים, DC יונייטד סימנה את הקשר המצוין ופועלת להחתמתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully