וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנזו בראון והאמת על השמועות: "הכי רנדומלי ששמעתי"

אקס מכבי תל אביב סיפר על "העונה הקשה בחייו" בישראל ("רציתי להישאר, זה הפך לבלתי אפשרי") ועל הדיווחים שקישרו אותו לריאל מדריד: "לא היה כלום"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

לורנזו בראון לא לקח חופש אחרי העונה המאתגרת שעבר עם מכבי תל אביב, וכבר אתמול (שני) סייע לספרד לפתוח ברגל ימין את הטורניר הקדם אולימפי. הספרדים הביסו 59:104 את לבנון במשחקם הראשון, אותו בראון סיים עם 7 נקודות, 9 אסיסטים ו-0 איבודים ב-17 דקות. הערב ב-21:30 בראון וספרד יפגשו את אנגולה, ולקראת המשחק סיפר בראון על הקשיים שעבר במכבי תל אביב, וההחלטה לעזוב אותה שנה לפני תום חוזהו.

"הרבה מחשבות רצו לי בראש בתקופה האחרונה. מאוד רציתי להישאר במכבי תל אביב, אבל הנסיבות לא השאירו לי ברירה אחרת, והייתי חייב לעזוב לטובתי ולטובת המשפחה שלי", אמר בראון בריאיון שהעניק למגזין "Relevo".

בראון סיפר: "מנטלית, אני מרגיש טוב. העונה הזו הייתה הקשה בחיי, אבל היא עזרה לי להבין טוב יותר מי אני כשחקן וכאדם. עברתי דברים שלא עוברים בדרך כלל, והתמודדתי עם סיטואציות לא קלות. זה אתגר גדול בכל מה שקשור להחלטות קשות שצריך לקבל עבורך ועבור מי שנמצא סביבך. למדתי על עצמי כמה חזק אני. למדתי איך להתנהל במצבים קשים".

לורנזו בראון שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא היה ולא נברא? לורנזו בראון/דני מרון

בראון אף התייחס לשמועות שצצו במהלך העונה על מעבר אפשרי לריאל מדריד, וטען: "אין לי מושג מהיכן השמועות הללו הגיעו. זה היה קצת מוזר, כי לא היה שום דבר בינינו, וכולם כתבו שסיכמתי שם. זה היה הדבר הכי רנדומלי ששמעתי. לא היו בינינו שום שיחות. אבל באיזשהו מקום, מחמיא לשמוע דברים כאלה. זה גורם לך לחשוב, 'אולי באמת אוכל להיות חלק מקבוצה גדולה כל כך'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully