וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה סנדר מועמדת לתפקיד יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

סנדר רואה בספורט דרך חיים ונענתה לאתגר הגדול לאחר פנייתו של יו"ר האיגוד שהציע לה להוביל בשנים הקרובות את כדורסל הנשים כיו"ר המנהלת

דנה סנדר (42) בעלים ומנכל"ית חברת ארנו קפיטל, העוסקת במתן אשראי למימון נדל"ן, היא המועמדת של יו"ר איגוד הכדורסל עמוס פרישמן, לתפקיד יו"ר מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, במקומה של הילה קניסטר בר דוד שכיהנה בתפקיד בחמש השנים האחרונות. מינויה יאושר בקרוב במוסדות איגוד הכדורסל.

סנדר, נשואה ואמא לשלוש בנות, היתה כדורסלנית באליצור נתניה ובמכבי רעננה. היא בעלת תואר ראשון במשפטים ומנהל עסקים ותואר שני במימון בהתמחות בהנדסה פיננסית. היא רואה בספורט דרך חיים ונענתה לאתגר הגדול לאחר פנייתו של יו"ר האיגוד עמוס פרישמן שהציע לה להוביל בשנים הקרובות את כדורסל הנשים כיו"ר המנהלת.

המועמדת לתפקיד היו"ר אמרה דנה סנדר: "אני לוקחת על עצמי את התפקיד בהתנדבות כמובן, מתוך אהבתי לספורט בכלל ולכדורסל הנשים בפרט והרצון העז שלי להחזירו לימיו הגדולים. כדורסל הנשים ראוי לתשומת לב תקשורתית, חשיפה, תמיכה ציבורית ואהדה הרבה יותר גדולה מזו הקיימת כיום. לתפיסתי, כדורסל נשים מרתק יותר, טאקטי יותר  ואין שום סיבה שלא יזכה לשיוויון מלא בתחום הזה כמו גם בכל תחום אחר" אמרה והדגישה את חשיבות העשייה לחיזוק וביסוס מעמדן של השחקניות הישראליות וזאת בבניית תכנית משותפת, ארוכת טווח, יחד עם איגוד הכדורסל, כמו גם הגברת הזהות בקרב הקהילות המקומיות בערים בהן יש קבוצות המשחקות בליגת העל".

עמוס פרישמן יו"ר איגוד הכדורסל אמר: "במסגרת המדיניות החדשה במינוי בעלי תפקידים אותה אני מתווה באיגוד הכדורסל, דנה סנדר נמצאה כאשה המתאימה ביותר לתפיסת עולמי הניהולית. התקיימו מספר פגישות עם מועמדות נוספות וסנדר שבאה מעולמות הכדורסל, בהיותה שחקנית בצעירותה, הרשימה ברצון העז  והמוטיבציה הגבוהה שלה להוביל את מנהלת הנשים בכדורסל ולקדם את כדורסל הנשים בשנים הקרובות. אני מבקש להודות להילה קניסטר בר דוד על ההשקעה רבת השנים והעשייה הברוכה לקידום הליגה. קניסטר בר דוד גילתה מנהיגות יוצאת דופן בהתמודדות עם קשיים בלתי צפויים של ניהול הליגה בתקופת הקורונה ובפתיחת העונה האחרונה עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ובריחת השחקניות הזרות מישראל. "

הילה קניסטר בר דוד היו"ר היוצאת אמרה: "אחרי חמש שנות עבודה אינטנסיבית, הליגה זכתה ליותר הכרה במשרד התרבות והספורט והתקציבים גדלו. יחד עם זאת, אנחנו עדיין רחוקים מההכרה לה ראויה הליגה בכל היבט. אין ספק שכדי להמשיך בשינוי הגדול צפויה לך עבודה רבה. אני מאמינה שאהבתך לכדורסל הנשים בו גדלת וכישורייך הניהוליים במגזר הפרטי יקדמו את הענף לגבהים חדשים. אני כאן לכל סיוע בכל עת"

 

דנה סנדר. .,
דנה סנדר/.
  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully