וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט עשור אחרי הפיצוץ: פרי ודרוקר יחזרו לעבוד ביחד

3.7.2024 / 10:20

היו"ר ייבחר מחדש בגיל 76, וישוב למועדון בו המנהל המקצועי הוא מי שפוטר על ידו כמאמן רגע לפני הזכייה באליפות ב-2016. השניים ינסו להוביל את הכתומים לליגת העל

לא מעט סכסוכים ידע הכדורסל הישראלי לאורך השנים, חלקם נגמרו בסולחה וחלקם מעולם לא נפתרו. אחד המפורסמים בשנים האחרונות היה בין יצחק פרי, מי שהקים את מכבי ראשון לציון וכיהן כיו"ר שלה במשך שנים, לשרון דרוקר שעבד תחתיו במועדון. כעת, שמונה שנים וחצי אחרי הפיצוץ ביניהם ואחרי שלכל בר דעת בכדורסל הישראלי היה ברור כי לא יוכלו לעבוד אחד עם השני, הם ישובו לשתף פעולה.

אם לא יקרה שינוי דרמטי ברגע האחרון, מחר (חמישי) ייבחר פרי שוב ליו"ר מכבי ראשון לציון, שנתיים וחצי לאחר שעזב, כשלא ברור מה יעלה בעתידו של מי שניהל את הקבוצה בפועל בתקופה הזאת, איש העסקים יוסי מולדבסקי. דרוקר, שמונה לתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה באמצע העונה שעברה, מינוי שאותו יזם ראש העיר רז קינסטליך, יישאר בתפקיד גם תחת פרי, כשגורמים שונים מגשרים בין השניים לטובת המועדון שיפתח עונה שלישית ברציפות בליגה הלאומית.

יו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי. דני מרון
ישאיר את הסכסוך מאחור? יצחק פרי/דני מרון

דרוקר מונה למאמן ראשון לציון בקיץ 2014 על ידי פרי. בעונתו השנייה כמאמן בנה קבוצה אטרקטיבית שצעדה בצמרת והגיעה לרבע גמר היורופקאפ. אלא שבמהלך הסיבוב השלישי, כשהכתומים נקלעו למשבר, דרוקר פוטר והוחלף באריק שיבק, כשלפני הפיטורים נשמעו טענות משני הצדדים בנוגע להתנהלות אחד של השני. שיבק הדריך את ראשון לציון בחמישה משחקי ליגה לפני הפלייאוף וזכה עם הקבוצה באליפות. דרוקר לא הסתיר מאז עד כמה נפגע מפרי, וכעת השניים יצטרכו לעבוד ביחד כדי להחזיר את הכתומים לליגת העל.

המשימה תהיה לא קלה. כרגע ראשון לציון היא אחת הקבוצות היחידות בליגה השנייה ללא מאמן, כשאחד המועמדים לתפקיד הוא ברק פלג שסיים את דרכו בגליל עליון, ושיחק תחת דרוקר בעבר ברעננה. הכתומים היו אמורים לעבור לניהולו של ג'ף רוזן במהלך הקיץ, אך העמותה, זאת שתבחר בפרי לתפקיד היו"ר, דחתה את האופציה. ברקע קיימת אפשרות לקיצוץ משמעותי בתקציב שמקבלת ראשון לציון מהעירייה, אך הדבר אינו סופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully