וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרחק ממכבי ת"א? "קאבוקלו מכוון ל-NBA", ויש לו תכנית

ההייפ סביב הסנטר שמועמד להצטרף לצהובים גובר אחרי תצוגה מרשימה מול ווצ'ביץ', בברזיל טוענים שישחק במדי שיקגו בליגת הקיץ, ולא ימהר לחתום באירופה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

אחרי שהודיעה אתמול (שני) על החתמתו של ג'יילן הורד, מכבי תל אביב ממשיכה לנסות לחבר מחדש את הפאזל לקראת העונה הקרובה - וממשיכה להיתקל בקשיים ומכשולים. כעת נראה כי גם הגעתו של ברונו קאבוקלו, הסנטר הברזילאי שנמצא על הכוונת של הצהובים, מוטלת בספק רב.

קאבוקלו רשם אתמול משחק נפלא בטורניר הקדם אולימפי והוליך את ברזיל לניצחון על מונטנגרו, כשהוא מסיים עם 25 נקודות ו-9 ריבאונדים וגובר במצ'אפ האישי על שחקן NBA מוכח כמו ניקולה ווצ'ביץ'. המשחק המצוין של קאבוקלו הגביר מחדש את ההייפ סביב קאבוקלו, ובברזיל טוענים שהוא בכלל מכוון לחזרה ל-NBA.

על פי דיווח של עיתונאי ברזילאי, קאבוקלו אף מתכנן לשחק בליגת הקיץ בלאס וגאס במדי שיקגו בולס, בניסיון לקבל חוזה מובטח בליגה הטובה בעולם. אם ברזיל תודח ולא תמשיך לטורניר האולימפי, קאבוקלו ככל הנראה ימשיך לוגאס, ולכן הוא לא ממהר לחתום באף קבוצה אירופית כרגע, כולל מכבי תל אביב שהגישה לו הצעה.

שחקן נבחרת ברזיל ברונו קאבוקלו. רויטרס
מרשים במדים הלאומיים. קאבוקלו/רויטרס

קאבוקלו (28, 2.08) נחשב לאחד משחקני הפנים המגוונים באירופה, אבל גם לאחד השנויים במחלוקת. את העונה החולפת היה אמור לפתוח בוונציה, ולבסוף לא שיחק במדיה כדי להגיע ליורוליג ולחתום בפרטיזן בלגרד.

גם השידוך הזה לא האריך ימים, והוא עזב במפתיע את סרביה במהלך הפלייאוף המקומי ועורר זעם רב. בתחילה נטען כי הוא טס לארה"ב בלי להודיע לקבוצתו בשל משפט משמורת על בנו שמתנהל בארה"ב, ואחר כך אמר סוכנו כי חזר לברזיל כדי להצטרף לנבחרתו והסביר שפרטיזן חייבת לו שתי משכורות.

הסרבים תקפו אותו בחריפות באופן פומבי, וכתבו בהודעה רשמית של המועדון ש"קאבוקלו נטש את חבריו ברגע האמת" וייקנס במחצית משכרו השנתי.

בעונת הבכורה שלו ביורוליג, תחת ז'ליקו אוברדוביץ', תרם הפורוורד/סנטר הברזילאי 9.4 נקודות ו-4 ריבאונדים ב-19.4 דקות. לצד אחוזים נהדרים מהשדה (70% לשתיים ו-50% לשלוש) הוא הרבה להסתבך בעבירות ולא שמר על יציבות.

בעונת 2022/23 פרץ לתודעה במדי רציופארם אולם במהלך ונבחר לחמישייה השנייה של היורוקאפ. הוא העמיד ממוצעים מפלצתיים של 17.4 נקודות (68.7% לשתיים), 7.8 ריבאונדים, 2.5 חסימות ומדד 19.6 ב-27.5 דקות בזירה האירופית, והצעיד את הקבוצה לזכייה באליפות גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully