וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההכנות ייפגעו? מכבי תל אביב בעיקר גאה בנציגיה

3.7.2024 / 8:15

במועדון קיוו לקבל בחזרה את אחד מחמשת השחקנים בסגל הנבחרת האולימפית, אבל מבינים שמדובר בהזדמנות היסטורית עבורם: "לא פשוט לוותר עליהם באירופה, אבל בשנה כזאת למדינה, חשוב לייצג אותה". בינתיים השחקנים ממשיכים להתרשם לחיוב מלאזטיץ'

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

גאווה גדולה במכבי תל אביב נוכח ההשתייכות של חמישה שחקני הקבוצה לסגל הנבחרת האולימפית שתשחק בסוף החודש בפריז במשחקים האולימפיים בפעם הראשונה מאז 1976. במועדון קיוו כי שחקן אחד ישוחרר מבין החמישה כדי שיצטרף אליהם להכנות לצמד המשחקים מול סטיאווה בוקרשט במוקדמות ליגת האלופות, אבל ברגע שקיבלו את ההודעה כי כל החמישה יוצאים, חשו גאווה ושמחו בשביל החוויה וההזדמנות ההסטורית שמחכות לדור תורג'מן, אושר דוידה, עידו שחר, רוי רביבו ואלעד מדמון.

"ברור שזה לא פשוט בקיץ כזה לוותר על חמישה שחקנים חשובים באירופה, אבל צריך להיות גאים שכמעט שליש מהסגל מגיע ממכבי תל אביב", אומרים הבוקר (שלישי) גורמים במכבי תל אביב. "בשנה כל כך מורכבת וקשה למדינת ישראל, המועדון שולח חמישה שחקנים לייצג את המדינה וזו גאווה גדולה".

דור תורג'מן, שחקן הנבחרת האולימפית. לירון מולדובן
צ'אנס גדול, גם עבורו. דור תורג'מן/לירון מולדובן

הקבוצה נמצאת במחנה האימונים בפולין ותיכנס ליומה השלישי היום. השחקנים ממשיכים להעיד כי הבחירה בז'רקו לאזטיץ' הייתה במקום ושהוא והצוות שלו הביאו רוח חדשה עם הרבה תשוקה ואנרגיות לעבודה קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully