וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה של מכבי ת"א על מחליפו של מילסון "לא מוכנה לוותר"

3.7.2024 / 7:20

מכבי תל אביב נחושה לצרף את מוסא ג'נפו, אבל קוניאספור לא מרימה ידיים אחרי שכבר נראה שהמגעים עם ליאז' פוצצו: "השיחות חודשו"

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

מכבי תל אביב כבר מתכוננת ליום שאחרי מילסון, אבל נראה שגם המשימה לאתר מחליף לא תהיה קלה כלל וכלל. מוסא ג'נפו, אחד המועמדים המובילים לרשת את שחקן הכנף האנגולי בקרית שלום, נמצא חזק על הכוונת אבל התחרות עליו צפויה להיות קשה.

על פי דיווחים מטורקיה, ביממה האחרונה חודשו השיחות בין סטנדרד ליאז', קבוצתו הנוכחית של ג'נפו, לבין קוניאספור שכבר ניסתה להחתימו בתחילת הקיץ. המגעים בין הצדדים כבר פוצצו לפני מספר ימים, אבל בטורקיה טוענים שהם חודשו אחרי שקוניאספור שינתה את דעתה והסכימה להתגמש בעסקה. הטורקים מציעים לליאז' לקבל את ג'נפו בהשאלה עם אופציית רכישה, ומוכנים לשלם את מלוא שכרו, המוערך בכ-400 אלף יורו.

מכבי תל אביב מצידה עושה מאמצים משלה כדי להקדים את הטורקים ולהנחית את שחקן הכנף הכישרוני.


האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

מוסא דג'נפו, שחקן נבחרת מאלי. רויטרס
הטורקים מובילים במאבק? ג'נפו/רויטרס

צפו בביצועיו של דג'נפו

ובשער הגדול שכבש מול מנצ'סטר סיטי

ג'נפו (26), שגדל במחלקת הנוער של ליאז', נמכר בקיץ 2019 לסאות'המפטון תמורת לא פחות מ-15.7 מיליון יורו, אחרי הפריצה שלו בליגה הבלגית. הוא חתם לארבע שנים בקבוצת הפרמיירליג, בשורותיה שיחק עד 2023 ורשם 73 הופעות ושלושה שערים. בקיץ 2022 אמנם חתם לשלוש שנים נוספות במועדון, אך שנה לאחר מכן שב לקבוצת נעוריו תמורת 3.5 מיליון יורו.

בעונה החולפת בבלגיה התקשה לשחזר את היכולת שסידרה לו את החוזה הגדול באנגליה, ורשם שער בודד ואפס בישולים ב-31 הופעות. בנבחרת מאלי רשם 33 הופעות ושלושה שערים מאז הופעת הבכורה ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully