וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולר מתנפל על השיאים של רונאלדו: "הכי קר רוח במגרש"

אחרי שכבר חלף על פניו בטורניר, היהלום הטורקי שוב נכנס לרשימה אחת עם הפורטוגלי, וברגע "חצוף" אחד הוכיח גם את אופיו המיוחד. בטורקיה מתמוגגים, והוא כבר חושב רחוק: "מפנטז על הגמר"

תקציר יורו 2024: אוסטריה - טורקיה 2:1/ספורט1

טורקיה חוגגת את ההישג המרשים, וממשיכה להתענג על ביצועיו של ארדה גולר. אומנם כובש הצמד המפתיע מריח דמירל והשוער מרט גונוק היו גיבורי הניצחון 1:2 על אוסטריה, אבל קשר ריאל מדריד, רק בן 19, שוב בלט ושוב עשה היסטוריה.

הקשר המחונן שהספיק להפוך לכובש הצעיר בתולדות היורו עם השער הנפלא שכבש במחזור הראשון של שלב הבתים נגד גאורגיה, שוב כיכב עם מספר מהלכים מבריקים, שוב סיפק בעיטות חופשיות וקרנות שזרעו פאניקה בהגנת היריבה, ושתיים מהקרנות שלו הובילו לשני השערים, כשהבישול לשער השני של דמירל נרשם על שמו. אחרי הבישול הוא נראה מקניט את אוהדי אוסטריה, וחוגג כשהוא מסמן לעברם תנועות מתגרות ליציע, עוד עדות לחוסר הפחד והביטחון העצמי המרשים שלו, על אף גילו הצעיר. "השחקן הכי קר רוח על כר הדשא היה ילד בן 19", התמוגגו ב"טלגרף" הבריטי.

ארדה גולר, נבחרת טורקיה. Masashi Hara, GettyImages
כישרון מיוחד, אופי מיוחד. גולר/GettyImages, Masashi Hara

בכך הפך גולר לשחקן השלישי בלבד אי פעם שכובש ומבשל בטורניר יורו לפני שמלאו לו 20. כריסטיאנו רונאלדו ו-וויין רוני, השניים שקדמו לו, קבעו את התקדים הזה לפני 20 שנה בדיוק. עכשיו הוא כבר מסכים לפנטז על המשך מתוק עוד יותר.

"כן, אני מדמיין אותנו מגיעים לגמר בברלין, בהחלט", אמר גולר בסיום. "אחרי שראיתי כמה ווינרים אנחנו, איזה אופי ואילו יכולות יש לנו, אני משוכנע שאפשר לעשות את זה. זה יכול להיות הישג אדיר". גולר הודה שיצר הנקם הוביל את טורקיה במשחק הזה. "זה היה 'משחק הנקמה' שלנו. הפסדנו להם בצורה משפילה בווינה, ועלינו עם מוטיבציה מיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully