וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסובכת: ברזיל סיימה ב-1:1 עם קולומביה ותפגוש את אורוגוואי

קופה אמריקה: הסלסאו שוב קרטעו, סיימו ב-1:1 עם קולומביה העדיפה והסתפקו במקום השני בבית ד', בדרך למפגש לוהט בשלב הבא בו ישחקו ללא ויניסיוס המוצהב. מוניוס (45) מחק בעיטה חופשית מצוינת של ראפיניה (12), שערוריית VAR ביטלה לקפטרוס שער נוסף

תקציר ה-1:1 של ברזיל עם קולומביה בקופה אמריקה/ספורט1

שלב הבתים בקופה אמריקה ננעל הלילה (בין שלישי לרביעי) עם עוד סימנים מדאיגים מכיוונה של נבחרת ברזיל. הסלסאו סיימו בתיקו שני בטורניר - 1:1 עם קולומביה - וסיימו רק במקום השני בבית ד', בדרך להצטלבות עם אורוגוואי החזקה בשלב רבע הגמר. במשחק נוסף, בין שתי נבחרות שהודחו, קוסטה ריקה גברה 1:2 על פרגוואי.

משחקי רבע הגמר:

ארגנטינה - אקוודור (4 ביולי, יוסטון)

ונצואלה - קנדה (5 ביולי, ארלינגטון)

קולומביה - פנמה (6 ביולי, גלנדייל)

ברזיל - אורוגוואי (6 ביולי, לאס וגאס)

ויניסיוס, נבחרת ברזיל, מול דניאל מוניוס, נבחרת קולומביה. Ezra Shaw, GettyImages
משהו לא עובד. ויניסיוס מול מוניוס, הלילה/GettyImages, Ezra Shaw
ראפיניה, נבחרת ברזיל. רויטרס
שער מצוין שלא הספיק. ראפיניה/רויטרס
דניאל מוניוס, נבחרת קולומביה. Lachlan Cunningham, GettyImages
מוניוס חוגג/GettyImages, Lachlan Cunningham

ברזיל - קולומביה 1:1

הביקורות על הסלסאו בגרסתם הנוכחית החלו עוד לפני הטורניר, ומתחילתו הן נשמעות ביתר שאת - וכנראה שבצדק. אחרי תיקו שני בטורניר שגם הוא הושג בקושי רב ועם קצת עזרה מה-VAR, ברזיל מסיימת במקום השני בבית וברבע הגמר מצפה לה אתגר לא פשוט בכלל מול אורוגוואי החזקה, אותו היא תצטרך לצלוח ללא ויניסיוס שספג כרטיס צהוב נוסף ויחמיץ את המשחק המכריע.

המאמן דוריבאל ג'וניור עלה בהרכב התקפי מאוד בידיעה שהוא חייב ניצחון כדי לסיים בראשות הבית, הקפיץ חזרה ל-11 את ראפיניה במקום סאביו, וקיבל את התמורה בדקה ה-12, כשבעיטה חופשית נהדרת של שחקן ברצלונה מ-22 מטר הלכה לרשת העליונה. כעבור שבע דקות הגיעה רגע המחלוקת של המשחק: דווינסון סאנצ'ס כבש את מה שאמור היה להיות ה-1:1, אבל שופטי ה-VAR פסלו את השער בטענה לנבדל, כשנראה שהם מותחים קו מג'ון קורדובה, שכלל לא היה מעורב במהלך.

הקפטרוס המשיכו ללחוץ וקיבלו את מה שמגיע להם רגע לפני ההפסקה. בדקה ה-47 אותו קורדובה סידר לדניאל מוניוס את שער השוויון, והקבוצות ירדו להפסקה ב-1:1. הסלסאו רצו לכבוש את השני ולנצח, אבל דווקא קולומביה הייתה מסוכנת יותר ובדקה ה-83 אוריבה רשם החמצה גדולה. בדקות הסיום קולומביה השתעשעה בברזיל כשכל מסירה זוכה לקריאות "אולה" מהיציעים - רק כדי להגדיל את ההשפלה של הסלסאו. הקפטרוס סופרים 26 משחקים ברציפות ללא הפסד - ועשויים להיפגש עם הסלסאו בשנית בחצי הגמר אם אלו יחלפו על פני אורוגוואי.

צפו בתקציר: 1:2 על פרגוואי לא הספיק לקוסטה ריקה להעפיל

תקציר קופה אמריקה: קוסטה ריקה - פרגוואי 1:2/ספורט1

כל משחקי הקופה אמריקה מועברים בשידור ישיר בחבילת הערוצים של ספורט1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully