וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"בגידה" של קליי תומפסון באביו, והדמעות של דריימונד

מייקל תומפסון, שחקן העבר של המועדון, טוען שקליי היה אוהד לייקרס בילדותו והעריץ את קובי, וקיווה שיסגור מעגל: "אבות נותנים עצות, והבנים בוחרים את הדרך שלהם". בינתיים חברו לשושלת שופך אור על הפרידה, ועל הדרמה מאחורי הקלעים עם פול ג'ורג'

דריימונד גרין, סטף קרי, קליי תומפסון,שחקני גולדן סטייט ווריירס במצעד האליפות/טוויטר, גולדן סטייט

ההחלטה של ​​קליי תומפסון לחתום בדאלאס מאבריקס כשחקן חופשי לא קיבלה את ברכת הדרך מאביו - מייקל תומפסון, כוכב לוס אנג'לס לייקרס לשעבר. "אני לא מרגיש במצב רוח חגיגי כרגע", אמר מייקל תומפסון, על אף שבנו קליי סיכם על חוזה מכובד לשלוש שנים תמורת 50 מיליון דולר עם המאבריקס.

הלייקרס היו אופציה טובה עבור קליי תומפסון, ועל פי מקורות אף הציעו לו יותר כסף, אבל החיסכון הכספי מהחיים בטקסס על פני קליפורניה והעובדה שהמאבריקס הגיעו לגמר והיו קרובים לזכייה באליפות היו גורמים גדולים בהחלטתו.

"ברור שזו החלטה של ​​קליי. אלה החיים שלו", אמר תומפסון האב. "הוא גבר בוגר, בן 34, בדיוק כמו שהיינו בני 34 פעם. ואבותינו נהגו לתת לנו עצות, והיינו בוחרים את הדרך שלנו, וזה בסדר, זה מה שהחיים אמורים להיות ... אני ממש מאוכזב. קיוויתי שהוא יהיה לייקר. וזה היה קרוב. זה הגיע ללייקרס ולמאבס, אבל המאבס ניצחו. קיוויתי והתפללתי שהוא יסיים את הקריירה שלו בלייקרס".

קליי תומפסון גולדן סטייט. רויטרס
רוצה גם כסף, אבל גם אליפות. קליי/רויטרס
מייקל תומפסון, לוס אנג'לס לייקרס בשנת 1989. GettyImages
מייקל תומפסון, לוס אנג'לס לייקרס בשנת 1989/GettyImages

תומפסון שיחק בלייקרס של ה"שואוטיים" מ-1987 עד 1991 וזכה עמה בשתי אליפויות NBA בתקופה זו. "כשהוא אמר לי שהלייקרס מדברים איתו, או הולכים לדבר איתו... ברור שניסיתי למכור לו את הלייקרס", אמר תומפסון, שכיום משמש כפרשן למשחקי הלייקרס. "ברור שזה הדבר הנכון עבורי לעשות והדבר הנכון עבורו לעשות. אני באמת מאמין במועדון הזה.

"הקבוצה הזו הייתה כל כך טובה לי ולמשפחתי, כולל קליי. הוא גדל אוהד של לייקרס. הוא גדל כמעריץ של קובי בראיינט כמו רוב השחקנים בגילו, רוב הילדים בגילו. אז פשוט חשבתי שזו ההתאמה המושלמת בשבילו לחזור סוף סוף הביתה".

קליי תומפסון זכה בארבע אליפויות NBA ב-13 העונות שלו עם גולדן סטייט ווריירס, אבל תפקידו השתנה לאורך העונה שעברה, והוא ירד לספסל. הוא העמיד ממוצעים של 17.9 נקודות בעונה שעברה, הנמוך ביותר שלו מאז 2012-13.

"תמיד דיברנו על כך שהוא ישחק בלייקרס", אמר תומפסון האב. "אני אחיה עם זה. אני מקבל את זה ואני שמח בשבילו שהוא שמח מההחלטה שלו. אבל כן, ברור שניסיתי לשכנע אותו להגיע ללייקרס".

שחקני גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון, דריימונד גרין, סטפן קרי. Thearon W. Henderson, GettyImages
הסוף. קליי ודריימונד/GettyImages, Thearon W. Henderson

במקביל, גולדן סטייט נפרדת מתומפסון, ויודעת שמדובר בסוף עידן. דריימונד גרין חשף הלילה בפודקאסט שלו כי תומפסון שוחח איתו ועם סטף קרי ובישר להם על העזיבה לפני שהדבר דלף לתקשורת. לדבריו של גרין, "בכיתי לא מעט באותו רגע, אבל באותה נשימה גם שמחתי עבור חבר טוב, כי ידעתי שבעונה האחרונה הוא לא היה שמח".

גרין אף חשף כי ה"חבילה" כמעט התפרקה בקיץ שעבר, כשהיה על סף מעבר לממפיס. "כבר עשיתי את 'השיחה' עם סטף, קליי וסטיב קר. התחלנו להיפרד. בסופו של דבר נשארתי, אבל היה ברור שאנחנו לקראת הסוף". גרין סיפר כי הקליפרס מנעו מפול ג'ורג' במכוון לעבור לגולדן סטייט.

"רצינו אותו, והוא רצה לשחק אצלנו. עשינו הכל כדי שזה יקרה, אבל הקליפרס לא רצו לאפשר לו ללכת למקום שהוא מעוניין לשחק בו, וזה חבל גם עבורם, כי הם איבדו אותו ללא תמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully