וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלייקרס העניקו חוזה נדיר לברוני, רדיק: "הוא הרוויח את זה"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 23:12

למרות שנבחר עמוק בסיבוב השני, בניגוד לנורמות בליגה, הבן של לברון ג'יימס קיבל חוזה מובטח וארוך טווח בלייקרס. ברני הוצג: "אין ספק שיש לחץ"

לברון ג'יימס צופה בהופעת הבכורה של בנו ברוני במכללות/מתוך טוויטר

כשלברון ג'יימס צפוי לחזור לעונתו ה-22, לוס אנג'לס לייקרס שוברת את נורמות ה-NBA בכך שהעניקה חוזה מובטח לרוקי שלה שנבחר עמוק בסיבוב השני: ברוני ג'יימס.

ברוני ג'יימס, שנבחר במקום ה-55 בדראפט, בנו של לברון ג'יימס, הוצג היום (שלישי) בלייקרס לצד השחקן שנבחר בסיבוב הראשון, דלטון קנכט. בדרך כלל, החוזים לבחירות דראפט בסיבוב השני אינם מובטחים. עם זאת, על פי "אתלטיק" ברוני ג'יימס חותם על חוזה רב שנתי ויתחיל את הקריירה שלו בסגל של הלייקרס.

לברון ג'יימס דחה את האופציה שהייתה לו לחוזה לעונת 2024-25 אך צפוי לחתום מחדש בלייקרס, שמנסים לצרף עוד ותיק מנוסה. ESPN דיווחה שלברון הבהיר לג'נרל מנג'ר רוב פלינקה שהוא מוכן להרוויח פחות כסף אם לוס אנג'לס תוכל להחתים שחקן חופשי איכותי, כמו דמאר דרוזן.

הגארד הצעיר משך תשומת לב רבה בשנים האחרונות, ולא רק כי הוא "הבן של". רק לפני פחות משנה, ביולי 2023, עבר אירוע לבבי באימון. הסברה הייתה שהוא עלול לפרוש, אבל הוא חזר לפרקט תוך חמישה חודשים ובליגת המכללות העמיד ממוצעים של 4.8 נקודות, 2.8 כדורים חוזרים ו-2.1 אסיסטים באוניברסיטת דרום קליפורניה. עם זאת, לולא היה "הבן של", כנראה שלא היה מגיע ללייקרס ומכאן לא מעט ביקורות והשמצות נגד הלייקרס על המהלך.

המאמן החדש של הלייקרס ג'יי ג'יי רדיק אמר היום: "אנחנו לא 'נותנים' לברוני שום דבר. הוא הרוויח את זה. הוא הרוויח את זה בזכות העבודה הקשה שלו. עבורנו, עם ההעדפה לשחקנים שמתפתחים, ברוני הוא דוגמה מצוינת. עם הבסיס שלו, מבחינה אתלטית, ההגנה, היכולות בהתקפה, יש לו פוטנציאל להפוך לשחקן NBA מצוין".

ברוני ג'יימס אמר על הלחץ: "אין ספק שיש לחץ, כבר חוויתי את זה לאחרונה, עם ההתנהלות בתקשורת וברשתות, אבל זה משהו שחוויתי כל החיים שלי, כך שזה לא שונה. זה אולי עוצמתי יותר, אבל אתגבר על זה". על שיתוף הפעולה עם אביו: "אני תמיד מנסה להתבלט בשם עצמי. נאמר לי שיש פה מחלקה מצוינת לפיתוח שחקנים, ואנסה להשתפר. לא הייתה לי מחשבה לשחק לצד אבא שלי".

הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה אמר בהצהרה: "בתולדות ה-NBA, מעולם לא היו אב ובנו שחלקו מגרש כדורסל ב-NBA וזה מרגיש כמו משהו שיכול להיות קסום. אם לברון אכן יישאר, תיעשה פה היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully