וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאניולו עובר לאטאלנטה, סוכמה עסקת פלהיניה לבאיירן

אטאלנטה ניצחה את פיורנטינה במאבק על קשר נבחרת איטליה. הבווארים ירכשו את קשר פולהאם ב-50 מיליון יורו. קלאפיורי קיבל הצעה לחוזה ארוך טווח מארסנל, גם צ'לסי בתמונה. אל-נאסר מוכנה להציע לאדרסון סיטי 30 מיליון יורו לעונה

תקציר יורו 2024: רומניה - הולנד 3:0/ספורט1

העברות

* ליון מימשה את האופציה על אורל מנגאלה, קשר נבחרת בלגיה, ושילמה לנוטינגהאם פורסט 23.4 מיליון יורו אחרי ששיחק אצלה ארבעה חודשים כמושאל.

* אחרי שסיים את דרכו בסלרניטנה, פיליפו אינזאגי מונה למאמן פיזה, מליגת המשנה באיטליה.

* אודינזה רכשה את החלוץ הצ'יליאני דמיאן פיסארו בן ה-19 מקולו קולו תמורת 3.5 מיליון יורו.

* מי שעזב את אודינזה וחזר לברזיל הוא הקשר האחורי וואלאס, שנמכר לקרוזיירו ב-8 מיליון יורו.

שמועות

* אטאלנטה ניצחה את פיורנטינה במאבק על ניקולו זאניולו, שיגיע בהשאלה עם אופציית רכישה מגלאטסראיי.

* לפי פבריציו רומאנו, סוכמת עסקת העברתו של ז'ואאו פלהיניה לבאיירן מינכן. הקשר יחתום עד 2028, פולהאם תקבל 50 מיליון יורו ו-5 מיליון יורו נוספים בבונוסים.

* אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו הגישה לאדרסון הצעה חדשה בשווי 60 מיליון יורו לשנתיים. אם יסכים, הסעודים יתחילו במשא ומתן עם מנצ'סטר סיטי לגבי מכירתו.

* המאבק על ריקרדו קלאפיורי נמשך, כאשר פבריציו רומאנו טוען כי ארסנל הגישה הצעה ארוכה טווח לבלם נבחרת איטליה וזה מוכן להצטרף, אם התנאים יסוכמו עם בולוניה. הקבוצה היחידה שעדיין בתמונה בנוסף לתותחנים היא צ'לסי.

* באנגליה טוענים: יוזואה קימיש רוצה להצטרף לפפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי. המגן/קשר של נבחרת גרמניה, שנכנס לשנה האחרונה בחוזה בבאיירן מינכן, מתנהל כעת ללא שחקן וכל מועדון שרוצה אותו צריך לפנות ישירות אליו. הוא עצמו מעדיף להתאחד עם פפ שהביא אותו למינכן.

* ז'ואאו נבס, הקשר הצעיר של נבחרת פורטוגל, הפך לעדיפות עליונה מבחינת פריז סן ז'רמן, אבל תג המחיר שלו מהווה בעיה כי בנפיקה לא מתכוונת להתפשר על פחות מ-120 מיליון יורו, ולפי התקשורת הצרפתית ל"אלופה נמאס לשלם סכומים מופרזים".

* ווסטהאם מנסה להחתים את ז'אן-קלר טודיבו. הבלם בן ה-24 של ניס מבוקש מאוד בפרמיירליג, ועל פי "ל'אקיפ" נדחתה הצעה ראשונה של הפטישים בסך 35 מיליון יורו.

* וולפסבורג על סף סיכום עם אוניון סן ז'ילואז על רכישת החלוץ מוחמד אמורה תמורת 20 מיליון יורו. האלג'יראי בן ה-24 כבש 18 שערים במדי מחזיקת הגביע הבלגי בעונה שעברה ויחתום לחמש שנים בקבוצה מהבונדסליגה.

* השוער הספרדי ג'וספ מרטינס (26) צפוי לעבור ביום חמישי את הבדיקות הרפואיות באינטר, לפני שתושלם רכישתו מגנואה תמורת 15 מיליון יורו.

* ליליאן בראסייה, בלמה המצטיין של ברסט, הגיע למארסיי לקראת חתימה על חוזה לחמש שנים. זו תהיה עסקת השאלה עם התחייבות לרכישה בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully