וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמבה ווקר הודיע על פרישה: "לא מאמין על מה שהשגתי"

בגיל 34, הגארד המצוין, שהשתתף 4 פעמים באולסטאר ואף היה חלק מנבחרת ארה"ב, נאלץ לפרוש אחרי הדעיכה והפציעות, כולל השנה הרעה במונאקו

ג'ייסון טייטום, קמבה ווקר, ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, במדי נבחרת ארצות הברית. GettyImages
היו ימים יפים. ווקר/GettyImages

בגיל 34, קמבה ווקר הודיע הערב (שלישי) על פרישה מכדורסל. ווקר, שזכה באליפות המכללות עם קונטיקט, השתתף 4 פעמים באולסטאר ואף היה חלק מנבחרת ארה"ב, שיחק לאחרונה ב-NBA במדי דאלאס מאבריקס בחוזה לשנה ב-2022-23. הוא בילה את העונה האחרונה במונאקו מהיורוליג והיה אכזבה גדולה.

"אני יודע שלא יכולתי להגיע לנקודה הזו ללא מערכת התמיכה המדהימה שלי סביבי", אמר ווקר בהצהרתו. "יש כל כך הרבה אנשים להודות - לאמא שלי, לאבא וכל המשפחה שלי, לחבריי לקבוצה שהפכו למשפחה, והמאמנים שהאמינו בי והוציאו ממני את הטוב ביותר".

ווקר נבחר על ידי שארלוט הורנטס בבחירה מספר 9 בדראפט ה-NBA והיה אול-סטאר ב-2016-17, עם ממוצע של 23.2 נקודות למשחק. הוא שיחק באולסטאר במשך שלוש שנים רצופות לאחר מכן, כולל השנה הראשונה שלו בסלטיקס לאחר שבוסטון צירפה אותו. בעונה שעברה והמאכזבת שלו במדי מונאקו רשם ממוצע של 4.4 נקודות ביורוליג ב-11 דקות.

לצערו הוא סבל מהרבה מפציעות ועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי, והופיע רק ב-46 משחקים בשנתיים האחרונות שלו ב-NBA. "אני עדיין לא מאמין לדברים שהשגתי בקריירה", כתב, "הכל היה חלום. כדורסל יישאר תמיד חלק מחיי, כך שזו לא פרידה".

  • עוד באותו נושא:
  • קמבה ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully