וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה פתחה עונה, סילבס: "רוצים לחלום מעבר להישארות"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 20:36

עם רימוני עשן והרבה התלהבות, חדרה אופטימית באימון הפתיחה. סילבס: "מבסוט מאוד ממה שעשינו בעניין הזרים והישראלים, מקווה שדוניו יישאר"

אימון הפתיחה של הפועל חדרה/שלומי גבאי

הפועל חדרה פתחה הערב (שלישי) באופן רשמי את הכנותיה לקראת העונה הקרובה, כשקיימה אימון פתיחה חגיגי, בנוכחות אוהדים, במתחם האימונים בחדרה.

המאמן חיים סילבס, שממשיך לעונה נוספת, אחרי שעמד במשימתו והשאיר את הקבוצה בליגה בעונה שעברה, אמר הערב: "שמחים לפתוח את העונה הזאת, אחרי חצי שנה מאוד אינטנסיבית שעברנו, עם מטרה מאוד לא פשוטה, שהצלחנו כולנו לעמוד בה.

"כשאני אומר כולנו, אז זה מראשי המערכת ועד אחרון האנשים במועדון וההתגייסות פה היתה בימים הטובים של חדרה. זה הצליח לנו ואנחנו מרוצים ועכשיו במעבר מאוד קצר וחד, אנחנו כבר בכיוון העונה הבאה.

חיים סילבס מאמן הפועל חדרה במסיבת עיתונאים. שלומי גבאי
"מהיום שסיימנו את העונה, לא הפסקנו לעבוד". סילבס/שלומי גבאי
הצוות המקצועי של הפועל חדרה עם המאמן חיים סילבס. שלומי גבאי
הצוות המקצועי של הפועל חדרה עם המאמן חיים סילבס/שלומי גבאי

"אני רוצה להגיד שמהיום שסיימנו את העונה, לא הפסקנו לעבוד, ההנהלה, גם יקיר וגם יוסי וכל הצוות, עבד מאוד קשה, כדי שנמשיך מהנקודה שהפסקנו. הצלחנו להשאיר את הגרעין המרכזי של הסגל וזה לא דבר מובן מאליו. מהרגע שהגעתי, ההנהלה כאן יוצאת מכל המסגרות ויוצאת מהקופסא, כדי לתת פה את הכלים הטובים ביותר, כדי להנות מכדורגל טוב וקבוצה טובה.

"עדיין חדרה תהיה אחת הקבוצות עם התקציבים הנמוכים בליגה ונצטרך לעשות פה דברים בצורה טובה ומדוייקת, כדי שנביא את הקבוצה למקום טוב יותר, מאיפה שהיינו. מצד אחד נרצה להמשיך ולשמור על ההישרדות של הפועל חדרה בליגת העל וזה לא דבר מובן מאליו, מצד שני לדעת להוציא את המיטב מכל אחד ואחד פה, והצלחה מבחינתי זה אם נצליח לחלום קצת יותר גבוה וזה אפשרי".

על המטרות לעונה הקרובה: "התשובה לזה מסתתרת בדברים שלי קודם. כולם פה מאוד שאפתניים וכשאני אומר כולם, אני מתכוון לזה. אני מקפיד להזכיר את זה שגם אחרי שאני הגעתי, היתה כאן התגייסות וכולם היו במיטבם. כולם הגיעו לפריים שלהם, כדי שהקבוצה תהיה למעלה ואם ככה זה ימשיך, אז אפשר לחלום. אני שוב אומר ומקפיד, הפועל חדרה יוצאת מהמסגרות שלה כדי לעשות דברים יפים, גם מבחינת הסגל, גם מבחינה מקצועית ועדיין נהיה עם תקציב מהנמוכים בליגה. אנחנו רוצים להצליח ולחלום מעבר להישארות, אבל זו המטרה הראשונית. יש לי המון חלומות, לא יכול אפילו להתחיל לספר לכם, אני חולם בכמה שפות".

יצחק אספה באימון הפועל חדרה. שלומי גבאי
יצחק אספה באימון הפועל חדרה/שלומי גבאי
אוהדי הפועל חדרה באימון הפתיחה. שלומי גבאי
אוהדי הפועל חדרה באימון הפתיחה/שלומי גבאי
עידו לוי שחקן הפועל חדרה באימון הפתיחה. שלומי גבאי
עידו לוי שחקן הפועל חדרה באימון הפתיחה/שלומי גבאי

חדרה הצטיינה מאוד בהבאת זרים בחלון ההעברות הקודם והם השאירו את הקבוצה בליגה. סילבס נשאל על הקושי בהבאת הזרים בינואר וגם בקיץ הנוכחי: "מה שקרה עם הזרים, ממש לא מובן מאליו. סיימנו את העונה ויום למחרת כבר נפגשנו והתחלנו בעבודה על העונה הזאת. ידענו שקבוצות יוצאות לפגרה ויהיו שחקנים על המדף. הסקאוטינג עבד ממש קשה, כדי שנצליח לעשות את זה ובלי שכולם היו מתגייסים, לא היינו מחתימים שני זרים לעונה הקרובה. זה כאילו שחקן אחד שממשיך מהעונה הקודמת (הבלם ממאדו אמבוג', ר"ב), אבל זה לא פשוט עבור חדרה להשאיר שחקן בקליבר כזה ובשכר כזה.

"אני מבסוט מאוד בנקודת הזמן הזאת, ממה שעשינו בעניין הזרים הישראלים שצירפנו וזה מקום טוב שאנחנו נמצאים בו. יש גם שיחות עם דוניו ואני מקווה שהמשפחתיות כאן תשפיע גם בעניין שלו, וזה לא פשוט כי יש לו חוזה קיים במקום אחר, אני מעריך שגם זה יצליח. אני מקווה שנגיע לגביע הטוטו עם 85-90 אחוז מהסגל שלנו, עם נגיעות קטנות לתיקון".

ממאדו אמבוג' שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא פשוט להשאיר זרים. אמבוג'/שלומי גבאי
עידו לוי שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"השנה נשאר גרעין שהוא הבסיס של הקבוצה, שיכול לרוץ ולייצר המשכיות". עידו לוי/שלומי גבאי

הקפטן עידו לוי הוסיף: "הצעד הראשון שההנהלה עשתה, זה לשמר את רוב הבסיס של הסגל שסיים את העונה. להבדיל משנים קודמות, שבהן החליפו בין חמישה לעשרה שחקנים, השנה נשאר גרעין שהוא הבסיס של הקבוצה, שיכול לרוץ ולייצר המשכיות בעונה הקרובה".

לוי יתחיל עונה חמישית במדי חדרה והוא לא רואה שום סיבה לעזוב: "הגעתי לפה לפני ארבע שנים ומצאתי בית חם וזה מועדון שהא כמו משפחה. אני תושב העיר אז אני גם מכיר את כל הנפשות הפועלות וגם את ההנהלה החדשה שהגיעה ובאמת אני מרגיש שאני יכול לסיים פה את הקריירה שלי".

לוי החמיא למתקן האימונים החדש של חדרה, אותו חנכה הקבוצה בסוף העונה הקודמת והוסיף: "אם פעם שחקנים היו מתלבטים אם לבוא להפועל חדרה או ללכת למועדון אחר, מקבלים כאן תנאים ברמה כזאת וזה כן גורם להחלטה שלהם לנטות לכיווננו".

הבעלים יוסי מאור, שותפו של יקיר שוורץ, נכח גם הוא ודיבר על מטרות הקבוצה לעונה הקרובה: "כשיקיר ואני נכנסנו להפועל חדרה, זה היה באמצע ההכנות לקראת פתיחת העונה שעברה ומבחינתנו מרבית הסגל וגם המאמן כבר היו חתומים וזה בנוסף לכל ההיסטוריה הניהולית של הפועל חדרה. מבחינתנו העונה הקודמת, היתה שנת בלימה. זו היתה שנה שבה ניסינו תחילה לתקן ולשפר מבלי לעשות זעזועים ובלי דרמות. ישבנו ולמדנו את הדברים תוך כדי תנועה, כדי להכיר את המערכות, הסגל והצוות. כולם מכירים את ה-11 של הבוגרים, אבל לא יודעים שמאחוריהם יש המון מאמנים וצוות ועוזרים ואנליסטים ונוער וילדים וצוות לוגיסטי בנוסף".

על מכירתו של היהלום אלעד מדמון והכסף הגדול שנכנס לקופת המועדון: "המכירה של מדמון, בכל מקרה לא שינתה את התקציב שלנו. אני כמובן מברך אותו, כבוד לו, זה כבוד למועדון וכבוד לעיר. אנחנו שמחים שהוא קיבל אצלנו את הבמה והגיע לאן שהגיע ואנחנו מאחלים לו בהצלחה במכבי תל אביב ואם ימשיך הלאה, שישמור לנו פינה חמה בלב".

מאור נשאר האם העונה הראשונה נתנה לו ולשותף שלו עוד תיאבון והשיב: "בפירוש כן. בכדורגל, הכל מתחיל ונגמר בניהול אז אנחנו יכולים לתת את הניהול ואין סיבה שבעונה הקרובה לא נשאף ונחלום ליותר. במהלך העונה הקרובה נשקיע הרבה במחלקת הנוער בכל המעטפת, לא רק בלהביא שחקנים. הגדלנו את תקציב מחלקת הנוער ב-25 אחוז ואנחנו מצפים לראות תוצאות בארבע השנים הקרובות. אנחנו נמצאים במתקן אירופאי וזה מחייב אותנו ונרצה לראות פה קבוצה שגם חולמת על אירופה, זאת לא מילה גסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully