וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצעה של הפועל ת"א לרומן סורקין: מעל 4 מיליון דולר ל-4 שנים

2.7.2024 / 17:19

האדומים מנסים לעקוף את סעיף היציאה של שחקן הפנים ממכבי ת"א ומוכנים להפוך אותו לישראלי היקר בכל הזמנים בארץ. הצעת הצהובים נמוכה באופן משמעותי

מחוץ לקווים, 2.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

קיץ 2024 מסמן עידן חדש של מאבקים ישירים בין הפועל תל אביב למכבי תל אביב על שחקנים: מה שהחל לפני שבוע, כשהאדומים הנחיתו במפתיע את ג'ונתן מוטלי - נמשך היום (שלישי) עם ההכרזה על מעברו של ג'יילן הורד לצד הצהוב. אבל ייתכן שהשיא עוד לא הגיע.

סגנית האלופה לוטשת כבר תקופה ארוכה את עיניה לעבר רומן סורקין ומנסה בכל דרך לנצל את סעיף היציאה בחוזהו עם מכבי תל אביב כדי להביאו אליה. לוואלה ספורט נודע כי הפועל מציעה לשחקן הפנים את החוזה הגבוה ביותר שקיבל כדורסלן ישראלי בארץ אי פעם - יותר מארבעה מיליון דולר לארבע שנים.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן מכבי תל אביב רומן סורקין. ברני ארדוב
הצעת ענק תוביל לכך שסורקין יחצה את הכביש להפועל ת"א?/ברני ארדוב

האזינו: אהרל'ה ויסברג על עתידו של רומן סורקין

טכנית, סורקין יכול להשתחרר רק לקבוצת NBA, אבל העובדה שגם חוזה זמני (Two-way contract) נכלל תחת ההגדרה הזו עשויה לפתוח פתח לביצוע המהלך. גם הצהובים מנהלים שיחות עם השחקן, אבל הפער בין הצעתם להסכם חדש לבין השכר שיריבתם המושבעת מניחה על השולחן.

סורקין טס לארה"ב מיד לאחר סיום גמר הפלייאוף, והתאמן בגולדן סטייט. הוא המשיך משם לאימונים אישיים בלאס וגאס, וצוותי אימון של כמה קבוצות הגיעו כדי לצפות בו. אתמול הודיעו הווריורס כי הוא ייכלל בסגל שלהם לליגת הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully