וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול פוגבה מבטיח לחזור: "אני לא גמור, אני עדיין כאן"

הקשר הצרפתי שמורחק מפעילות עקב צריכת חומר אסור, התראיין לרשת 'סקיי איטליה' בנוגע לעונשו ולשמועות על עתידו: "החדשות האחרונות הן שאני עדיין שחקן יובנטוס"

תקציר יורו 2024: צרפת - בלגיה 0:1, שמינית גמר/ספורט1

בזמן שהוא מרצה עונש הרחקה לארבע שנים מכדורגל, פול פוגבה הגיע אתמול (שני) לצפות במשחקה של נבחרת צרפת נגד בלגיה בשמינית גמר היורו, בו ניצחו הטריקולור 0:1, כאורח של ההתאחדות הצרפתית.

הקשר, שעבורו זו הייתה הופעה נדירה בציבור מאז שהושעה מפעילות, הגיע לאצטדיון בדיסלדורף ומצא זמן להתראיין לתקשורת, כשענה על שאלות של רשת 'סקיי איטליה' בנוגע לעונש והסיכוי לערעור עליו, כמו גם על מצבו והסיכוי לחזור לכדורגל.

"יש עדיין הזדמנות להיאבק בחוסר הצדק הזה, שזה מה שאני מאמין שזה", אמר השחקן המושעה לגבי הערעור על העונש והגיב גם לשמועות על כך שכבר לא יחזור לכדורגל, "אני מעולם לא אמרתי שאני גמור, שפול פוגבה לא קיים יותר, משום שפוגבה עדיין פה. היום אני כאן. אני פוגבה. אתם מעולם לא ראיתם אותי אומר שאני גמור".

"החדשות האחרונות הן שאני עדיין שחקן יובנטוס", ענה פוגבה כשנשאל על המצב הנוכחי עם קבוצתו יובנטוס, "אז אתם צריכים לפנות אליהם. אני עדיין מקושר אליהם בחוזה, לא הייתה לי ההזדמנות לדבר איתם, המנהל הספורטיבי או המאמן. אני לא יודע הרבה, יש מעט דממה. אולי הם מחכים לערעור כדי לראות מה יקרה, אבל על השאר אתם צריכים לשאול אותם".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

פול פוגבה, קשר יובנטוס. ISABELLA BONOTTO, GettyImages
"אם אתם צריכים לדעת משהו, תשאלו את יובנטוס, אני כדורגלן שלהם". פול פוגבה/GettyImages, ISABELLA BONOTTO

כזכור, פוגבה נענש באוגוסט 2023 על ידי בית הדין למניעת סימום בספורט באיטליה, לאחר שבבדיקת חומרים אסורים התגלה בגופו סם המגביר את רמות הטסטוסטרון.

פוגבה בן ה-31 שאמור להיות מחוץ למגרשים עד 2027, נערך להופעתו בפני בית הדין לבוררות בספורט, שם הוא מקווה שעונשו יוקל. אם ההרחקה לא תקוצר, יובנטוס תנסה להתיר את חוזהו מטעמי חוק או להגיע עמו לסיכום הדדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully