וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיטשל חתם על חוזה חדש בקליבלנד, הדרמה מאחורי עזיבת תומפסון

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 21:43

כוכב הקאבס יקבל 150 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות, אחרי ממוצעים של 29.6 נקודות למשחק. בארה"ב טוענים: תומפסון דרש מסטף שלא להתערב בחוזה שלו

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי לא מעט חודשים של שמועות ודיווחים סותרים, דונובן מיטשל סיכם היום (שלישי) על חוזה עתק חדש בקליבלנד - 150.3 מיליון דולר לשלוש עונות, כולל אופציית שחקן ב-2027/28.

הגארד המצוין שהגיע למועדון בטרייד גדול מיוטה ב-2022 העמיד אשתקד ממוצעים 24.8 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק בעונה הסדירה, לצד שדרוג אופייני של 29.6 נקודות, 5.4 ריבאונדים ו-4.7 אסיסטים למשחק בפלייאוף.

דונובן מיטשל, קליבלנד קאבלירס. Jason Miller, GettyImages
הצדיק את המשכורת. מיטשל/GettyImages, Jason Miller

הקאבס בונים את עצמם מחדש לאחר פיטוריו של ג'יי בי ביקרסטאף, והחלפתו בקני אטקינסון. עדיין לא ברור האם שותפו של מיטשל לקו האחורי דריוס גרלנד ימשיך או יישלח בטרייד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קליי תומפסון, גולדן סטייט. GettyImages
לא קיבל שום פנייה מההנהלה? תומפסון/GettyImages

בארה"ב מדווחים על המתיחות הגדולה שהובילה לעזיבתו של קליי תומפסון את גולדן סטייט. על פי הדיווח, תומפסון ביקש מחברו הקרוב סטפן קרי שלא להפעיל לחץ על ההנהלה ולנצל את השפעתו כדי להבטיח את הישארותו של קליי. על פי הדיווח ב"אתלטיק", גם אם קרי היה מנסה להשפיע, זה לא היה משנה את התחושה האמיתית של הבעלים ג'ו לאקוב והנהלת גולדן סטייט לגבי השארת תומפסון.

לאורך עונת 2023-24 תומפסון התקשה לקבל את הירידה במעמדו בקבוצה. כשאיבד את מקומו בחמישייה, הביע זעם, התעמת עם קר וצוות האימון והשליך חפצים, כשסטף נדרש להרגיע אותו. בכל אותה העת הטקטיקה של גולדן סטייט הייתה "שהשוק יכריע על המחיר שלו", כפי שקרה במקרים רבים לפני כן, כשהאריכה חוזה לדריימונד גרין וקרי. על פי הדיווח, לא מעט שחקנים הצליחו לנצל את השיטה הפאסיבית של הווריירס, שלא פנתה לתומפסון עם הצעות. בגולדן סטייט יש שיוענים שהדיווח שהוא קיבל לפני שנה מהמועדון הצעה של 48 מיליון דולר לשנתיים הוא אינו נכון.

ב"אתלטיק" טוענים שלכן ההחלטה של תומפסון לעזוב הייתה "קלה", והשחקן בחר בקבוצה שהביעה בו אמון - על אף שעל פי כתב ESPN טים מקמהון, לוס אנג'לס לייקרס הציעה לתומפסון חוזה יקר יותר, וליותר שנים - שככל הנראה היה דורש קיצוץ מהכוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully