וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני שקרוס חזר לא היינו יציבים. החולשה הזו בוטלה"

לירוי סאנה החמיא לחברו: "מביא איתו שקט". על המפגש עם ספרד: "אם המומנטום יהיה איתנו, נוכל ממש לפגוע בהם. לא יודע אם אפתח בשישי"

צפו בתקציר: גרמניה גברה על דנמרק 0:2 ועלתה לרבע גמר יורו 2024/ספורט1

גרמניה וספרד קבעו דייט לוהט ברבע גמר היורו ביום שישי בערב (19:00, ספורט1), ולאחר ששתיהן הרשימו בשלב הבתים ובפתיחת הנוקאאוט - עושה רושם שהכל פתוח. "אנחנו יודעים שספרד אוהב ללחוץ גבוה, אבל זה יאפשר לנו מרווחים", ניתח לירוי סאנה את המפגש. "יש להם הרבה ביטחון כרגע, אבל גם הם יודעים שלא יהיה להם קל. מדובר בשתי נבחרות חזקות שנפגשות. אם המומנטום יהיה איתנו, נוכל ממש לפגוע בהם".

כשנשאל האם יפתח ביום שישי, השיב שחקן הכנף: "עדיין לא ברור. התאמנתי טוב השבוע ושמחתי מאוד לפפתוח מול דנמרק, זה עשה לי טוב לשחק לפרקי זמן ארוכים יותר. הפציעה היתה קצת לא ברורה - לא ידעתי כמה זמן אהיה בחוץ, אבל עכשיו אני מרגיש טוב ואין לי כאבים. ההרכב תמיד יכול להשתנות, אבל כולנו מקבלים את ההחלטות של יוליאן ואנחנו מכבדים אותו. זה מה שמגדיר אותנו כרגע. אני מביא איתי ריצות מאחורי הקו ויוצר מרווחים לנבחרת, אבל גם ג'מאל מוסיאלה עושה זאת, וגם לאילקאי גונדואן ופלוריאן וירץ יש את החוזקות שלהם".

סאנה סירב לראות במשחק הקרוב כגמר: "כן, אלה שתי נבחרות חזקות, אבל יש עוד נבחרות טובות בטורניר. לא צריך לשים על כך יותר מדי דגש. אנחנו מכירים את נקודות החוזקה של ספרד".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

שחקני נבחרת גרמניה, ניקו שלוטרבק, דויד ראום, קאי האברץ, לירוי סאנה, רוברט אנדריך. רויטרס
הגמר האמיתי? לא לטענת סאנה/רויטרס

על המנהיג הגרמני טוני קרוס אמר סאנה: "כולם מודעים לאיכויות שלו. לפני כן לא היינו יציבים מספיק, וזו היתה חולשה גדולה שלנו. הוא ביטל את החולשה הזו בזכות השקט שהוא מביא איתו. עכשיו אפשר לראות שדברים הולכים היטב. אנחנו מאושרים שהוא חזר, כי הוא חיזק אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully