וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורבנקו: "לפי התוצאות, אני לא מועמדת למדליה בפריז"

2.7.2024 / 15:04

איגוד השחייה ערך אירוע לקראת פריז 2024, לוסטיג: "הספורט הישראלי הפוך ב-180 מעלות ממה שקורה במדינה". יו"ר האיגוד ביכמן: "המטרה - שלושה גמרים"

הצגת הסגל של נבחרת ישראל לאולימפיאדה/ההתאחדות לכדורגל

אחרי אליפות אירופה הנהדרת, בה השיגה המשלחת הישראלית לא פחות משבע מדליות - ארבע מהן מוזהבות - ערך היום (שלישי) איגוד השחייה אירוע פתוח לתקשורת בווינגייט, עם הפנים לקראת פריז 2024.

"הספורט הישראלי הוא ב-180 מעלות הפוך ממה שקורה אצלנו במדינה", אמר מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטיג. "לצערי המצב במדינה לא טוב, אבל הספורט הישראלי מצליח מאוד. השחייה הישראלית היא בכיוון קדימה. מתן רודיטי בצמרת העולמית במים פתוחים והיינו קרובים למדליה בטוקיו כשמתן סיים רביעי. יש לנו צוות שחייה אמנותית הטוב ביותר שהיה לנו אי פעם ובשחייה אני רוצה גמרים. יש לנו הרבה שחיינים שעשו קריטריונים אישיים. אנסטסיה גורבנקו היא שחיינית על. היא הוכיחה שהיא יודעת להתחרות בכל הסגנונות. לשים על הכתפיים של מדליה? בוא נחכה לפריז".

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו. יניב טוכמן, מערכת וואלה
האולימפיאדה זה כבר סיפור אחר לגמרי. גורבנקו/מערכת וואלה, יניב טוכמן
השחיין הישראלי מתן רודיטי. יניב טוכמן, מערכת וואלה
מחכה לשמוע היכן יתחרה. רודיטי/מערכת וואלה, יניב טוכמן

עדי ביכמן, יו"ר איגוד השחייה, הוסיפה: "אנחנו אחרי אליפות אירופה הטובה ביותר בכל הזמנים מבחינת ישראל, אבל אליפות אירופה לא משקפת משחקים אולימפיים. איגוד השחייה שולח 20 ספורטאים לפריז. אם נהיה ריאליים אנחנו מציבים יעדים של שלושה גמרים. אנחנו מצפים לשיאים אישיים ולשיפור מיקום. רק הפתעה תוכל לשפר את מתן רודיטי מהמקום הרביעי בטוקיו. עד היום ישראל עשתה חמישה גמרים בבריכת השחייה ואנחנו מקווים לעוד שלושה גמרים בפריז".

כל העיניים במשלחת יופנו כמובן אל עבר אנסטסיה גורבנקו, שסיפקה אליפות אירופה היסטורית. "על פי התוצאות אני לא מועמדת למדליה בפריז", טענה השחיינית המופלאה. מתן רודיטי, שסיים כאמור במקום הרביעי בטוקיו, הודה שהוא עדיין לא יודע היכן יתחרה בפריז: "איפה שאשחה, אדע להתמודד. לפני יומיים הגיעו תוצאות שנהר הסן עדיין מזוהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully