וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדה האריך חוזה בהפועל ירושלים: "שמח שאפשר להמשיך"

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 18:08

הקשר בן ה-22, שהפך לאחד השחקנים החשובים במערך של זיו אריה, חתם עד 2026/27: "לפני הכל הייתי אוהד, החלום שלי היה לשחק בטדי". יוראי מליח ואופק נדיר ימשיכו

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

כשעה וחצי לאחר שהתבשר כי זומן לסגל של נבחרת ישראל הצעירה לקראת האולימפיאדה, קיבל איינאו פרדה עוד חדשות טובות בדמות חוזה חדש בהפועל ירושלים, עד 2026/27.

הקשר בן ה-22, בוגר המחלקות הצעירות של המועדון, עלה לקבוצה הבוגרת במרץ 2021 ובעונה החולפת הפך לאחד השחקנים החשובים במערך של זיו אריה.

"לפני הכל הייתי אוהד, כזה ששר ביציע את כל השירים, עוד מליגה א'", אמר פרדה לאחר החתימה. "החלום שלי היה לשחק בטדי ולשמוע אתכם ברקע, ואני שמח שנוכל להמשיך את זה עוד ועוד. יאללה הפועל!".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

איינאו פרדה הפועל ירושלים. האתר הרשמי של הפועל ירושלים, אתר רשמי
כישרון גדול. פרדה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

זמן קצר לאחר מכן הודיע המועדון גם על הארכת חוזיהם של יוראי מליח לעונה נוספת ואופק נדיר לעוד שתי עונות. זו תהיה העונה השישית של מליח בן ה-26 בהפועל ירושלים והשנייה של המגן בן ה-25.

"אני ממשיך במקום שהפך מזמן מבחינתי לבית לכל דבר. נעשה הכל כדי לתת עוד רגעי אושר לקהל, ואישית אהיה שם תמיד כשצריך אותי כדי לעזור לקבוצה. יאללה הפועל!", אמר לאחר החתימה.

נדיר אמר: "אני מרגיש כאן מצוין מהרגע הראשון, כך שמבחינתי זה כל-כך טבעי להישאר. אני מודה על האמון ושמח על הארכת החוזה לעוד שנתיים. קדימה, עונה חדשה בפתח: יאללה הפועל!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully