וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מחווה מרגשת: אליפות ישראל בטניס שולחן יצאה לדרך

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 14:10

המתחרים התמסרו ב-120 חבטות לשובם של 120 החטופים והחטופות ועמדו דקת דומייה לזכרם של החללים ולרפואת הפצועים, באליפות שנקראת השנה על שמו של רס"ל בן זוסמן ז"ל, לוחם הנדסה קרבית, שחקן מקצועי בענף הטניס שולחן שנפל בלחימה בעזה

אליפות ישראל בטניס שולחן/בנוביץ תקשורת

אליפות ישראל בטניס שולחן ה-69 נפתחה הבוקר (שלישי) במתכונת מיוחדת, על שמו של חלל צה"ל, שחקן טניס שולחן, רס"ל בן זוסמן ז"ל שנפל במלחמת חרבות ברזל בקרבות בעזה. רגע לפני פתיחת האליפות השחקנים התמסרו ביניהם 120 חבטות לשובם של 120 החטופים והחטופות בשבי החמאס ועמדו דקת דומייה לזכרם של חללי המלחמה ורפואת הפצועים.

זוסמן ז"ל, לוחם מילואים בחיל ההנדסה, אפילו לא זומן למילואים - הוא פשוט התייצב בצהריים ב-7 באוקטובר והתעקש לחבור לצוות שלו במשימת ההגנה על ארצו. ב-3 בדצמבר 2023, תוך כדי חתירה למגע ומוכוון משימה ומטרה, בן נהרג בהיתקלות עם מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה, והיה בן 22 במותו. בטורניר השנה ייערך טקס מיוחד ופינת הנצחה לזכרם של שחקני טניס שולחן נוספים שנפלו במלחמת חרבות ברזל - רס"ן רועי מלדסי וסמל שי מיכאלי ז"ל.

כמו כן, איגוד טניס השולחן בישראל ייפרד השנה בטקס מרגש מאגדת טניס השולחן דרור פולק ז"ל שהלך לעולמו לפני מספר חודשים, ויציין גם את זאב קראוס ז"ל ויוסי ריכטמן ז"ל, מוותיקי הענף, שנפטרו עם השנים ולהם כבוד בעשייה ובתרומה משמעותית לענף.

כ-750 שחקנים מכל הגילאים והקטגוריות צפויים לקחת חלק באליפות ישראל בטניס שולחן השנה - מגילאי 9 ועד 80. לירון כרמל, יו"ר איגוד טניס שולחן בישראל: "הבוקר ראינו את שחקני דור העתיד של טניס השולחן עוצרים רגע לפני פתיחת האליפות וחובטים 120 מכות לשובם של 120 החטופים בשבי החמאס ולאחר מכן עומדים דקת דומייה, המעמד המרגש מדגיש את העוצמה של האחדות בחברה הישראלית. אנו מצפים ומקווים לראות קהל רב מכל קשתות האוכלוסייה שיבואו להפנינג תוסס שכולו טניס שולחן עם טובי הספורטאים בישראל".

אליפות ישראל בטניס שולחן. שאולי לנדנר,
רגעים מרגשים בירושלים/שאולי לנדנר

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "התרגשתי לשמוע את סיפורו של בן ז"ל שהיה שחקן טניס שולחן מצטיין מירושלים ומהטקס המרגש שנערך הבוקר רגע לפני תחילת המשחקים. בן, אנחנו לא שוכחים אותך, אתה איתנו תמיד. לוחם, ספורטאי, מנהיג, ומעל הכל אדם שהוא דוגמא ומופת לרבים מאד. אנחנו כולנו מחבקים את המשפחה ולצידכם כאן תמיד".

  • עוד באותו נושא:
  • פינג פונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully