וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם חוגגת את יורו 2024 בקמפיין חדש

תעלה בקמפיין חסות במהלך שידורי היורו שילוו בסלוגנים כמו: "גבינת בושה, בלם נבחרת צרפת או גבינת עיזים מעולה? סרוולט, השוער של אוסטריה או נקניק מעושן? ארנצ'יני, חלוץ איטלקי או מנת פתיחה לפנתאון?" ותציע מבצעים וטעמים מכל העולם

טיב טעם קמפיין יורו. באומן בר ריבנאי,
טיב טעם קמפיין יורו/באומן בר ריבנאי

רשת טיב טעם חוגגת את משחקי היורו 2024, עם מגוון מבצעים. ותעלה בקמפיין חסות תחת הסלוגנים: "גבינת בושה, בלם נבחרת צרפת או גבינת עיזים מעולה? סרוולט, השוער של אוסטריה או נקניק מעושן? ארנצ'יני, חלוץ איטלקי או מנת פתיחה לפנתאון?"

חגיגת היורו תתקיים בכל סניפי טיב טעם ובאונליין, סניפי הרשת יקושטו באווירת היורוליג וידגישו את מגוון המבצעים הרחב בכל המחלקות, תוך הקפדה ושמירה על היתרונות המאפיינים את הרשת: איכות, שירות, חווית קנייה בינלאומית, שעות פתיחה נוחות, כולל שבתות וחגים, ומגוון קולינרי עשיר מכל העולם.

קמפיין החסות יעלה בערוץ הספורט ובכאן 11, בדיגיטל וברשתות החברתיות, ניוזלטרים וסמסים ללקוחות המועדון. באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי וישים דגש על חגיגת יורו בטיב טעם עם מבצעים וטעמים מכל העולם.

מבצעים לדוגמא: מארז רביעיית בירות מורטי 330 מ"ל במחיר: 32.90 שקל, רביעיית בירה פאולנר במחיר 34.90 שקל, 3 בירה מלכה/נגב/הרצל ב-33 שקל, מגוון מארזי פיצוחים ששון הקולה המחיר: 21.90 שקל ליחי'. גבינת גאודה בתיבול איטלקי או בטעם שום של "פארמס צ'יז במחיר: 22.90 שקל, מארז נקניקיות צ'וריסוס טרי מזרע במחיר:52.90 שקל, מארז 3 חטיפי מארס ב-11.90 שקל, מארז 3 חטיפי סניקרס ב-11.90 שקל, מארז 6 יחי' בירה ביטבורגר ללא אלכוהול ב-39.90 שקל ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully