וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר אמסלם ורוי ברנס חתמו בכפר שלם, קשר ניגרי בהפועל עפולה

העולה החדשה ללאומית צירפה שני שוערים וכן את עדן אוטאצ'י ועידן וינטראוב, דייויד נאזים יחזק את הסגל של יוסי ג'נאח. חלוץ מפנמה חתם בהפועל רעננה

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הפועל כפר שלם, העולה החדשה לליגה הלאומית, ממשיכה לבנות את הסגל שלה לקראת עונת 2024/25. הקבוצה של נועם שוהם הודיעה היום (שלישי) על החתמת שחר אמסלם, השוער בן ה-25 שגדל בבני יהודה, עבר בדרך בהפועל רמת גן והפועל ראשון לציון ולאחר מכן סייע למכבי הרצליה להעפיל ללאומית וגם הגיע איתה לפלייאוף העליון בעונה הקודמת. מי שיתחרה איתו הוא רוי ברנס בן ה-22, שירד ליגה עם הפועל תל אביב אחרי שפתח במחזורי הסיום. אליהם הצטרפו גם הקשר עדן אוטאצ'י בן ה-21, בוגר מחלקת הנוער של מכבי חיפה ששיחק בשנתיים האחרונות בבני יהודה, והבלם עידן וינטראוב שמגיע מעירוני מודיעין.

הפועל עפולה, ששרדה בליגה הלאומית בזכות רצף ניצחונות בפלייאוף התחתון, נפרדה בסיום העונה משלושת הזרים שלה. אחרי צירופו החלוץ ריצ'רד קולה אמבומבו מרמת השרון, עפולה החתימה לעונה אחת גם את הקשר האחורי דייויד נאזים. הניגרי בן ה-27 שיחק שנים ארוכות בליגה השנייה ביוון ומגיע אחרי ארבעה שערים ב-23 משחקים במדי אגלאו. לאחר החתימה אמר: "עפולה הראתה רצינות רבה מהרגע הראשון, אני שמח להגיע למקום שכל כך רצה אותי. מודה לכולם על האמון, מאמין בעצמי שאצליח לקחת את הקבוצה קדימה ולהחזיר לאנשים שהאמינו בי".

עפולה צירפה גם את המגן בן ה-20 איתמר גורי מהפועל ניר רמת השרון.

עוד עולה חדשה, הפועל רעננה, החתימה את החלוץ הפנמי ניוטון וויליאמס בן ה-23, ששיחק בעבר בליגה הלטבית ובעונה האחרונה כבש ארבעה שערים במדי אנטיגואה מהליגה הראשונה בגואטמלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully